Goedbegin — Dutch (Netherlands)

Goedbegin

Opties
Hallo allemaal,

ik ben bijna 20 jaar en ben vroeger altijd wel wat dikker geweest dan de rest maar het was niet zorgwekkend.
Wel altijd aan het worstelen geweest met mijn gewicht, en 3 jaar lang ben ik een emo-eter geweest dus dat heeft mij + 20 kilo gekost. Daar wil ik nu dus weer graag van af en ben 2 maanden goed bezig geweest in de sportschool en de keuken en is er 3 kilo afgekomen, Maar nu ben ik ziek geworden en lig ik al 10 weken op bed, ik kan niet sporten ( wat ik eerst 4 x perweek 1 a 2 uur deed) dus daar baal ik heel erg van.
ik moet dus nu echt alleen maar letten op mijn eten en proberen om positief te blijven.
steun is dus welkom :)

ik hoor wel van jullie :)

Reacties

  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Welkom!
    Vervelend dat je al zo lang op bed ligt.. Heb je wel het vooruitzicht dat het beter gaat worden?
    Sporten wordt nu natuurlijk relatief wat anders, als het nu lukt om ergens 10 minuten te wandelen doet dat ook al wonderen. Maar ik weet natuurlijk niet precies wat je hebt en wat je lichaam allemaal wel en niet kan. Wel complimenten dat je zo doorzet!
  • lienzeke
    lienzeke Berichten: 14 Member
    Opties
    Welkom bij MFP,
    Heel veel succes en beterschap met je ziekte!

    Ik zal je wel even toevoegen als vriend, dan komt die steun vast wel goed :)
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Welkom en heel veel succes :D
  • noradine
    noradine Berichten: 2
    Opties
    dankjullie wel.

    ik heb inderdaad besloten dat ik elke dag 15 minuten expres ga lopen met mijn krukken.
    alles beter dan niks.
  • dianavanherten
    dianavanherten Berichten: 6 Member
    Opties
    Welkom, en ontzettend vervelend dat je niet kunt sporten.
    (ken het ben zelf ook pas weer 3 weken actief na operaties)
    Ik wens je ontzettend veel beterschap en op mijn steun kun je rekenen!
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Fijn voor je dat al weer een beetje op de been bent, hopelijk gaat het de goede kant op en hoef je niet blijvend met krukken te lopen. Letten op je voeding is al een opgave op zich, en als je dan ook minder kunt bewegen is afvallen best lastig. Veel succes in ieder geval.