tanden poetsen
magerzijn
Misschien een te simpele tip, maar voor mij werkt hij soms. En " soms" scheelt meer calorieën dan "nooit".........
Tandenpoetsen stelt gaan eten uit. Soms verdrijf ik daarmee mijn zin in eten smaak uit mijn mond, veel dingen zijn niet te eten na het tanden poetsen. Vooral door de sterke smaak van tandpasta verdrijf ik soms mijn zin in snacken.
Dus gewoon tussendoor eens je tanden poetsen kan je helpen! En je gebit heeft er ook nog eens baat bij.....
Tandenpoetsen stelt gaan eten uit. Soms verdrijf ik daarmee mijn zin in eten smaak uit mijn mond, veel dingen zijn niet te eten na het tanden poetsen. Vooral door de sterke smaak van tandpasta verdrijf ik soms mijn zin in snacken.
Dus gewoon tussendoor eens je tanden poetsen kan je helpen! En je gebit heeft er ook nog eens baat bij.....
0
Reacties
-
Leuke tip!0
-
En nu voordat mensen 15 keer per dag hun tanden gaan poetsen en het glazuur gaan aantasten; je kan natuurlijk ook gewoon je mond wassen met mondwater of gorgelen met een klodder tandpasta. Anders krijg je alsnog nog een anorexia gebit.0
-
Best een leuk idee En het helpt ook 'savonds, denk ik. Voor mij is dat een gevaarlijke tijd, omdat tegen bedtijd toch wel weer trek ontstaat. Als je dan al je tanden hebt gepoetst, is de verleiding misschien kleiner, alleen al omdat je dan wéér je tanden moet gaan poetsen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora