Toevoegen dagelijkse consumpties
Opties

Soleggiato
Sommige dingen werken nogal omslachtig. Vooral het dagelijks toevoegen van de maaltijden vind ik niet handig, je zou het handiger kunnen doen zoals door één druk op een knop " dagelijkse consumpties toevoegen" en je alle vaste maaltijden er zo in kan zetten. Op deze manier hoef je alleen de variabelen toe te voegen en niet telkens zoals nu alle maaltijden apart toevoegen, het zou heel handig zijn als je dit gewoon als "permanent" toe kunt voegen (en de mogelijkheid om te verwijderen natuurlijk).
Neem eens een kijkje op mijn.voedingscentrum.nl en kijk bij de eetmeter, deze werkt op zich heel mooi alleen de app ontbrak maar is er nu sinds 1 mei voor de Android smartphones, daar kan je aanklikken "vanaf nu dagelijks eten" en hoef je niet telkens alles weer in te vullen.
Het veranderen van opgeslagen maaltijden werkt ook niet altijd even handig, traag en vaak moet je de maaltijd onder een andere naam opslaan en later weer wijzigen als je de andere verwijderd hebt.
Het aantal voedingsmiddelen is bij jullie veel uitgebreider, ook het scannen van de barcode is ideaal, verder een prima app!
Ook het stellen van een streefgewicht vind ik een pré ten opzichte van de eetmeter, wanneer jullie van hen de goede en handige dingen oppikken en toevoegen aan de app zou het helemaal super zijn.
Neem eens een kijkje op mijn.voedingscentrum.nl en kijk bij de eetmeter, deze werkt op zich heel mooi alleen de app ontbrak maar is er nu sinds 1 mei voor de Android smartphones, daar kan je aanklikken "vanaf nu dagelijks eten" en hoef je niet telkens alles weer in te vullen.
Het veranderen van opgeslagen maaltijden werkt ook niet altijd even handig, traag en vaak moet je de maaltijd onder een andere naam opslaan en later weer wijzigen als je de andere verwijderd hebt.
Het aantal voedingsmiddelen is bij jullie veel uitgebreider, ook het scannen van de barcode is ideaal, verder een prima app!
Ook het stellen van een streefgewicht vind ik een pré ten opzichte van de eetmeter, wanneer jullie van hen de goede en handige dingen oppikken en toevoegen aan de app zou het helemaal super zijn.

0
Reacties
-
Ik moest hier een beetje om lachen. Het voedingscentrum geeft aan dat je veel moet variëren met je voeding, maar ondertussen hebben ze wel de optie om elke dag hetzelfde eten in te vullen?0
-
Bij het invoegen van de maaltijden heb je' snelle invoeging', hieronder zit kopiëren van gisteren, kopiëren van datum ed ... wanneer je vaak hetzelfde eet kan je dit gebruiken en gaat het ook snel om je voedingsdagboek in te vullen, je bent nog altijd vrij om er dan zaken uit te verwijderen of bij te zetten. grtjs0
-
Ik heb nogal veel mogelijkheden onderzocht voor ik hier kwam Ook die van het voedingscentrum.
Ik vond die van het voedingcentrum me niet genoeg mogelijjkheden geven (oa tav bewegen en de database/recepten die je hier wel hebt)
Deze past me veel beter en omslachtig? Nee integendeel Wel veel mgelijkheden om het voor mij comfortable te maken. Plus Het werkt ook met mij iphone en ipad.
Overigens vindt het vreemd dat je hier reclame voor een andere site maakt0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 865 Stel jezelf voor
- 328 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 43 Succesverhalen
- 399 Voedsel en voeding
- 256 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 67 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes