Tijd voor balans
Tymmoty
Hallo allemaal,
Ik ben Evert-Jan en 31 jaren jong.
Ik sport regelmatig (hardlopen/voetbal) en hield me tot nu niet bezig met eten/drinken en haar calorieën. Mijn gewicht schommelt veel en nu na een flinke periode van niks doen (blessure) blijft mijn gewicht steken op 7 kilo van mijn streefgewicht.
Nu wil ik kijken of ik met behulp van deze app (en de community) mij kan motiveren tot een gezondere leefstijl qua eten én die overtollige kilo's kan wegwerken.
Ik ben Evert-Jan en 31 jaren jong.
Ik sport regelmatig (hardlopen/voetbal) en hield me tot nu niet bezig met eten/drinken en haar calorieën. Mijn gewicht schommelt veel en nu na een flinke periode van niks doen (blessure) blijft mijn gewicht steken op 7 kilo van mijn streefgewicht.
Nu wil ik kijken of ik met behulp van deze app (en de community) mij kan motiveren tot een gezondere leefstijl qua eten én die overtollige kilo's kan wegwerken.
0
Reacties
-
Hallo Evert-Jan,
Ben net zelf op MFP gestart en heb alleen al door het bewust worden van de + en - calorieën voordeel van. Daarnaast zitten hier genoeg 'lotgenoten' :-) om samen resultaat te halen. Succes!
Yvonne0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes