Voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Voorstellen!

Opties
SecretGirl1995
SecretGirl1995 Berichten: 1 Member
Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 18 jaar en ben (net als jullie) bezig met afvallen. Mijn hobby's zijn o,a, lezen, schrijven,piano spelen, familie bezoeken en dat soort dingen ;)

Helaas lukt het me niet altijd om niet te veel te snoepen en om voldoende te bewegen.
Ik fiets wel van maandag tot woensdag 1 uur en op donderdag fiets ik 2 uur,
Verder probeer ik een paar keer in de week 45-60 min te skeeleren en doe af en toe aan buikspieroefeningen.

Ik vind het alleen zo moeilijk om vol te houden, dus mijn vraag is: zijn er hier mensen van mijn leeftijd die ook bezig zijn met afvallen? En helpen de dingen die hierboven staan bij het afvallen? Ik heb ook ergens gelezen dat je voedsel inname minder moet zijn dan wat je beweegt (sport enz) Is dat ook zo?

Groetjes!

Reacties

  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Hoi! Ik ben wel niet van gelijke leeftijd, maar mijn zwakke punt is de snoep en koektrommel. Die blijft maar roepen, de hele dag.
    Toch lukt het me mbv deze site om wat kilo's af te vallen.
    Heel veel succes! Het gaat vast lukken!
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Ik ben niet van gelijke leeftijd, maar voor iedereen die wil afvallen geldt: je moet minder eten dan je verbruikt om af te vallen. Om het afvallen vol te houden heeft het mij de afgelopen maanden geholpen om mijn eten goed bij te houden in mijn logboek hier op MFP. Op dagen dat ik veel beweeg kan ik meer eten, en op m'n kantoordagen wat minder.
    Jij bent aardig actief zo te zien. Houd een tijdje goed bij wat je eet en beweegt en stel jezelf een afvaldoel. Dan gaat het vast lukken. Zeker als je je snoep niet helemaal laat staan, maar inplant in je dagmenu.
  • Zoe_lifts
    Zoe_lifts Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik ben niet van gelijke leeftijd, maar voor iedereen die wil afvallen geldt: je moet minder eten dan je verbruikt om af te vallen. Om het afvallen vol te houden heeft het mij de afgelopen maanden geholpen om mijn eten goed bij te houden in mijn logboek hier op MFP. Op dagen dat ik veel beweeg kan ik meer eten, en op m'n kantoordagen wat minder.
    Jij bent aardig actief zo te zien. Houd een tijdje goed bij wat je eet en beweegt en stel jezelf een afvaldoel. Dan gaat het vast lukken. Zeker als je je snoep niet helemaal laat staan, maar inplant in je dagmenu.
    Helemaal juist :)
    Ik ben Zoë, 20j en woon in België.
    Ben nu al een tijdje bezig met afvallen en dat is me al goed gelukt.
    Voeg me maar toe als vriend als je wilt.