Even voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Even voorstellen!

Opties
shreddedchris
shreddedchris Berichten: 13 Member
Gegroet! Mijn naam is Chris, 24 jaar en kom uit Utrecht.

Ik maak al een tijd gebruik van MyFitnessPal en het is toch wel een van de betere website's als het gaat om calorieën bijhouden.Ik weet vrijwel zeker dat ik niet het figuur zou hebben dat ik nu heb als ik MyFitnessPal niet ontdekt zou hebben.

Het is een beetje beschamend, maar ik kom er nu pas achter dat ze ook een forum hebben. Vandaar dat ik nu dus maar eens een berichtje achterlaat!

Ik ben op dit moment bezig met het afronden van mijn (2de) studie aan de Universiteit van Utrecht. Ik werk parttime als voedingsdeskundige, deze studie heb ik als eerst afgerond, en parttime in een sportschool. Ik ben dus eigenlijk dagelijks bezig met voeding, sporten en gezondheid in het algemeen.

Naast dat ik zelf (zeer) fanatiek sporter ben en ontzettend gefocused ben op voeding, hou ik erg veel van series kijken (Suits, Game of Thrones, The Walking Dead) en films. Ook schrijf ik artikelen voor de website www.voedingstip.nl en begeleid ik dus mensen op het gebied van voeding (een stuk of 10).

Ik begon, ergens eind 2009, als een (te) dun mannetje van 59 kilo. Ik at erg weinig en had van sport nog nooit gehoord. Een vriend van me vond het leuk als ik eens mee zou gaan sporten, dus dat deed ik dan ook. Ik was eigenlijk meteen verslaafd. Op mijn top woog ik 92 kilo (dus 33 kilo aangekomen), met een redelijk gemiddeld vetpercentage. Nu ben ik aan het afvallen, ben eigenlijk al bijna klaar, voor de zomer en weeg ik 84 kilo met een vetpercentage van rond de 7% (zie foto's).

Goed, dat was mijn introductie!