Nieuw hier — Dutch (Netherlands)

Nieuw hier

Hallo hallo,

Mijn naam is wagglewaggle (ik moest iets verzinnen!). Ik ben 23 jaar oud en ik wil graag afvallen. Maar ik wil niet alleen afvallen, ik wil ook gezond zijn, een mooie huid hebben, fit zijn enzovoort. Niet alleen nu maar ook op mijn oude dag.

In mijn jeugd ben ik veel te zwaar geweest en ik wil me nooit meer zo laten gaan als toen. Ik vond mezelf niet mooi (ik werd ook gepest), ik at te veel en de hele dag door ongezonde zooi, ik deed niet aan sport en had 0 energie. Enige gezonde dat ik deed was dat ik nooit cola dronk (nu nog steeds niet) en altijd veel water. Ik heb ook nog nooit een druppel alcohol gedronken en ik drink ook geen caffeine.. Ik heb ook heel mijn leven niet gerookt maar sinds 2-3 jaar blow ik waarbij ik ook tabak rook maar sinds gisteren ben ik gestopt met blowen (en dus tabak). Ik wil namelijk niet mijn longen en mijn huid verpesten...

Verder probeer ik een gezonde levensstijl te volgen: regelmatig bewegen en geen fastfood/junkfood. Kiezen voor gezonde vette, veel eiwitten en vezels enzovoort! Ik ken mezelf echter, om te voorkomen dat ik de koelkast ga plunderen koop ik alleen nog gezonde dingen in huis (de snacks voor mijn vriend niet mee berekend maar ik probeer snoep te kopen die ik niet lus en hij wel haha), ik eet alleen de gezonde dingen die ik lus (broccoli lus ik bijvoorbeeld niet en eet ik nooit, maar ik stop het wel in een smoothie met veel fruit) zodat het beter vol te houden is en ik gun mezelf wel af en toe echt iets lekkers zoals Nutella ofzo haha.

Mijn hoogste gewicht is meer dan 75kg en mijn laagste rond de 53kg. Ik vond mezelf erg mooi, fit en energiek toen ik 53kg woog en ik hoop dat gewicht weer te bereiken. Het liefste de 50kg. Ik ben 1m53 dus dat is een goed gewicht voor mij! Momenteel weeg ik rond de 58kg. Ik weeg mezelf niet echt haha, ik kijk vooral hoe mijn kleding past. Maar ik wil mezelf wel weer wegen, denk ik. Ik ben destijds aangekomen omdat ik een lange periode niet heb gesport en ongezond heb gegeten :(

In de sportschool ren ik op de loopband, ik fiets (spinning) en ik doe aan krachttraining. Af en toe volg ik een groepsles. Momenteel spaar ik voor hardloop schoenen zodat ik buiten ook kan rennen.

Verder nog persoonlijke dingen: ik houd van tekenen, gamen en tumblr (fitblr)!

Reacties