lage bloeddruk
IWantToBeAPirate
Hallo!
Ik ben nog nieuw hier
Ik ben bij het afvallen onlangs op een moeilijkheid gestuit en vroeg mij af of iemand hier op het forum mij misschien kon helpen.
Ik heb regelmatig last van een te lage bloeddruk. Vroeger loste ik dit op door een zak chips of een pak friet met extra veel zout te eten, maar dat wil ik natuurlijk niet meer doen nu ik probeer om gewicht te verliezen.
Kent er iemand gezonde alternatieven die de bloeddruk doen stijgen?
Ik ben nog nieuw hier
Ik ben bij het afvallen onlangs op een moeilijkheid gestuit en vroeg mij af of iemand hier op het forum mij misschien kon helpen.
Ik heb regelmatig last van een te lage bloeddruk. Vroeger loste ik dit op door een zak chips of een pak friet met extra veel zout te eten, maar dat wil ik natuurlijk niet meer doen nu ik probeer om gewicht te verliezen.
Kent er iemand gezonde alternatieven die de bloeddruk doen stijgen?
0
Reacties
-
Kruidenbouillon (van die opkikker), zoute haring, gekookt eitje met een snufje zout :-)0
-
Over de dag verspreid iets zouter eten dan anders bijv. tomaat met snuf zout (of Aromat), tomatensap, marmite op je broodbeleg, een extra boterham, of een zout snoepje (zoute drop of zwart/wit kogel).0
-
Bedankt voor de tips allebei! Ik zal het zeker eens uitproberen0
-
Eventueel sole gaan drinken? (keltisch zeezout in water)0
-
Ik heb het eens even gegoogled en het blijkt dat keltisch zeezout juist de bloeddruk verlaagt...
Toch bedankt voor het antwoord!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes