Hoi!!! — Dutch (Netherlands)

Hoi!!!

LilianBrugel
LilianBrugel Berichten: 8 Member
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier en na het proberen van allerlei tips en ideeen hoop ik hier mijn antwoord te vinden. De laatste tijd kom ik namelijk weer aan, val ik zowiezo niet af, terwijl ik toch genoeg sport en redelijk eet. Nu ben ik weer actieve aan het opletten op wat ik binnen krijg en wat niet! Blijkbaar koom ik proteine te kort in mijn voeding. Dat is nu mijn uitdaging, om dat meer binnen te krijgen.
Even wat meer over mezelf: mijn naam is Lilian en ik ben een vrouw van 40 zonder kinderen maar wel met een man en twee katten ;-) Ik sport graag, spinning, hardlopen en body-shape. Verder hou ikook erg van lekker eten en een glaasje wijn op zijn tijd.
In mijn overige vrije tijd rij ik graag motor en lees ik graag. Ik kom dus vaak tijd te kort ;-)
Ik hoop hier steun en tips te vinden.

Groetjes,
Lilian

Reacties

  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Hoi Lillian

    Leuk dat je ook mee doet ik ben ook pas nieuw hier
    Ik hoop dat je je antwoorden en hulp hier kunt vinden

    Gr en veel succes
  • Romixxxx
    Romixxxx Berichten: 1
    Hoi Lilian,

    Leuk om je bericht te lezen,Ik ben ook net nieuw hier.

    Ik ben hiermee gestart om zo wat meer inzicht te krijgen wat ik nu allemaal naar binnen werk en wat ik nodig heb.
    En om wat kilo's kwijt te raken in combinatie met veel sporten wat ik altijd al doe.

    Eiwitten kan je goed aanvullen met bv magere kwark, gewoon naturel zonder allerlei toevoegingen. Ikzelf eet het na de avond maaltijd.

    Veel succes,
    Groetjes Mirjam
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Hoi Lilian

    Bekend verhaal.
    ik gebruik op dit moment ook 150 gr eiwitshake per dag. En op aanraden van mn trainer is mn koolhydraat , eiwit , vet verhouding 40,40,20, omdat ik in spiermassa aan wil komen.

    Ik wens je succes .

    Gr Janeckbear
  • Sterkie1
    Sterkie1 Berichten: 2
    Hoi Lilian, en de rest van de medemensen.

    Leuk om je bericht te lezen.
    Ik ben ook net nieuw hier.

    Ik ben hiermee gestart om zo wat meer inzicht te krijgen wat ik nu allemaal naar binnen werk en wat ik nodig heb.
    Ik ben werkzaam op een Centrale Service Desk (CSD) van een scholengemeenschap in Utrecht.
    En zit daarom ook de gehele dag achter een bureau en een Balie waar ik medewerkers te woord sta met ICT problemen.

    Nu wil ik graag van 125 naar 85 kilo zonder sporten (kan ik lichamelijk niet tot moeilijk) maar met behulp van Sonja Bakker en daarom registreer ik het in dit pakket van myfitnesspal.com en bevalt me tot op heden uitstekend.
    Ik ben nu 5 weken met het dieet van Sonja Bakker bezig en ben een 5 kilo kwijt. Zonder dat het me extra moeite kost is het mij gelukt.

    Daar ben ik al enorm trots mee, want met de meeste diëten is me dit nog niet gelukt.
    dit wilde ik je mee geven...


    mvg
    Jos
  • rfhtobe
    rfhtobe Berichten: 5
    Succes Jos :)! Wie meet, die weet!
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Hoi,

    Heel veel succes!
    Het probleem van te weinig proteïne binnen krijgen is een bekend probleem. Dat heb ik ook. Dat is echt een grote uitdaging!

    Groetjes!