Hoppeta, en nu echt! — Dutch (Netherlands)

Hoppeta, en nu echt!

Opties
Vol goede moed na een enorme peptalk van gisteren ga ik gewoon weer van start! Er moeten een hoop kilo's af wil ik weer in de gezonde, groene zone zitten, dus iedere 100 gram afvallen is weer dichterbij mijn doel.

Kort over mezelf: ik ben Daphne, druk met werk, twee kinderen, een lieve man en ons sociale leven.
30 augustus geven we een feestje vanwege ons 10 jarig huwelijksjubileum, dus dan hoop ik er toch al wat af te hebben.

Succes iedereen!

Groeten,
Daphne

Reacties

  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Vol goede moed na een enorme peptalk van gisteren ga ik gewoon weer van start! Er moeten een hoop kilo's af wil ik weer in de gezonde, groene zone zitten, dus iedere 100 gram afvallen is weer dichterbij mijn doel.

    Kort over mezelf: ik ben Daphne, druk met werk, twee kinderen, een lieve man en ons sociale leven.
    30 augustus geven we een feestje vanwege ons 10 jarig huwelijksjubileum, dus dan hoop ik er toch al wat af te hebben.

    Succes iedereen!

    Groeten,
    Daphne

    Welkom en succes!

    en onthoud: wil niet te snel teveel resultaat, dat werkt alleen maar averechts! ;)
  • Livewithjoy_
    Livewithjoy_ Berichten: 53 Member
    Opties
    Succes Daphne!

    Probeer vooral gezond te doen, goed en regelmatig te eten en lekker te bewegen :-)
  • Flap2110
    Flap2110 Berichten: 36 Member
    Opties
    Welkom Daphne, en veel succes!
  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Welkom Daphne, veel succes! Meten is weten ;) Verder sluit ik mij bovenstaande opmerkingen van Sun_moon_and_joy en renewondergem aan. En alvast gefeliciteerd met je 10 jarig jubileum!
  • Jottem
    Jottem Berichten: 31 Member
    Opties
    Mijn inspiraties
    Mij beter voelen
    Voorbeeld aan de kinderen
    Leuke kleding passen
    Er mooi en slank uitzien


    Daphne, met de eerste 2 dingen van je inspiraties kan ik het helemaal eens zijn.
    Echter met het laatste 2 zinnetjes doe je jezelf (schandelijk) te kort, mooi ben je al. Dat zit echt niet in het slank uitzien, leuke kleding heb je vast ook al. Kan me alleen wel indenken dat een maatje (of hoeveel je wil) kleiner een mooie aanleiding is om jezelf in het nieuw te steken en daar dan van te genieten. Denk erom, kin omhoog en trots zijn op het feit dat je straks een gezond BMI gaat hebben. Heel veel suc6.
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    heel veel succes...het moet wel leuk blijven dan hou je het langer vol!
  • daphneianthe
    Opties
    Dank jullie wel voor jullie warme welkomstwoorden.
    Over de motivatie 'er mooi en slank uitzien'... laat ik die dan aanpassen naar 'er mooi slank uitzien'. En... kleren maken de vrouw. Ik heb super leuke jurkjes in de kast hangen, maar ik pas ze niet meer. Ze stonden me erg leuk (al zeg ik het zelf) en ik voelde me er mooi in. Dat doe ik niet of in ieder geval een heel stuk minder in veel kleding die ik nu aantrek.

    Dus... werk aan de winkel.
  • Jottem
    Jottem Berichten: 31 Member
    Opties
    :smile:
  • detweeling
    detweeling Berichten: 4
    Opties
    Veel succes Daphne!!:happy:
    Welkom:happy: