Hallo ik ben Jeff de yoyoman — Dutch (Netherlands)

Hallo ik ben Jeff de yoyoman

Opties
jeffyoyo
jeffyoyo Berichten: 12 Member
Nou vorige week bij toeval begonnen met deze app eigenlijk ben ik meer afgevallen dan de 1kg die bij mijn info staat maar net als velen loog ik altijd over mijn werkelijke gewicht.

Vorige week dinsdag dat ik begon gaf de schaal 109kg rond aan maar ik zei altijd dat ik ongeveer ruim 100kg woog dus begon ik met een gefingeerde 108.
:laugh:
Dus eigenlijk ben ik stiekum nu al trots op mijzelf dat ik nu rond de 107kg zit nu 1 weekje. :tongue: Toch 2 kg er af

Dus we gaan ervoor voordeel hierbij is dat joggen wat ik ondanks mijn forse gewicht altijd al zo een 4 a 5 keer per week doe veel makkelijker gaat, dus de 21e september ga ik de dam naar damloop 16km vliegen :bigsmile:

Reacties

  • YvonneAT46
    YvonneAT46 Berichten: 13 Member
    Opties
    Hallo Jeff,

    Van harte welkom bij "de club". Je bent zo te lezen lekker van start gegaan en ik vind het superstoer dat je de dam-tot-dam gaat doen (doe ik je in ieder geval niet na :-) ) Veel succes de komende tijd; laat veel van je horen zodat wij met zijn allen jouw maatje in de afvalstrijd zijn.

    Groetjes,
    Yvonne
  • rapmusic69
    rapmusic69 Berichten: 31
    Opties
    Proficiat met je goed begin :)

    Ik zou me wel niet blindstaren op die 2 kg, want dat is hoogstwaarschijnlijk voor de helft watergewicht. Anders ga je toch maar teleurgesteld zijn als je dat tempo niet kan volhouden. Hoe dan ook zou 2 kg per week verliezen niet gezond zijn, laat dat een opsteker zijn ;)
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Hoe is het gegaan met de dam tot damloop?
  • jeffyoyo
    jeffyoyo Berichten: 12 Member
    Opties
    Prima ging de dam naar dam loop, maar ik doe elk jaar mee vorig jaar met 114kg nu ongeveer met 105 niet te hard willen.
    Alleen uitlopen is het devies.
    Ik sport ondanks mijn dikke lijf al jaren minimaal 5x per week meestal joggen maar ook tafeltennis en judo.