Hoi — Dutch (Netherlands)

Hoi

Opties
StipHeRi
StipHeRi Berichten: 5 Member
Hoi ik ben Stip, vrouw van 36 die 30 kilo kwijt wil. De eerste 8 zijn er in de afgelopen 9 weken al afgegaan, dus het begin is gemaakt. Ik ben wat maanden bezig met MFP. Door ziekte heb ik last van spieren en gewrichten, maar wanneer ik minder last heb dan neem ik het ervan en ga lekker wandelen. Verder ben ik met een Zumba dvd begonnen, maar heb nog niet de conditie om een hele sessie af te maken. Wanneer dat mij lukt zal het een NSV zijn. Ik kijk er nu al naar uit ;)
66492030.png

Reacties

  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Welkom! en wat is een NSV? :D het is altijd zoeken met een lijf dat niet altijd alles wil, wandelen is ook heel fijn :)
  • StipHeRi
    StipHeRi Berichten: 5 Member
    Opties
    Dank je m1ssanntropy!
    Een NSV is, van wat ik begrepen heb, de afkorting voor Non Scale Victory. Dus een overwinning op jezelf die losstaat van de weegschaal.
    Ik zie dat je al 24 kg kwijt ben. Heerlijk! Wat knap.
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    Hoi Stip welkom heel veel succes met het behalen van je doel...met hulp van je mede mfp ers moet het lukken!
  • StipHeRi
    StipHeRi Berichten: 5 Member
    Opties
    Bedankt, Wolvinnetje! We gaan er samen voor en mee door!
    Ik heb je als vriend toegevoegd.
    66492030.png
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Welkom! Veel succes bij het afvallen.
    We zijn er om mekaar te steunen in onze strijd.
    Ik besef nu ook wat er allemaal door het mondje gaat en er is verandering dankzij MFP!
    Lukt je zeker ook!
  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Ahhh ja nu maakt het perfect sense wanneer je het zo opschrijft haha. Dank je, het is een heel fijne NSV ;) om steeds kleinere maten aan te kunnen trekken en mezelf weer te herkennen in de spiegel. Ik heb nog wel iets van 20 kilo te gaan! En dan is het uiteindelijke doel voornamelijk een gezonde taille en vooral ook weer sterk worden en mijn lichaam wat meer ondersteuning kan bieden op de vlakken waar het daar zelf te kort schiet en de chronische pijnen kan verminderen.
  • StipHeRi
    StipHeRi Berichten: 5 Member
    Opties
    @ Louiseladybug. Ik ben mij er nu inderdaad ook bewuster van geworden wat ik eet en hoe ik het binnen de perken kan houden.
    Ik heb er eerst een paar weken mee gestoeid voordat ik doorhad hoeveel kcal ik kon nuttigen.
    66492030.png
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Hoi Stip,

    Welkom bij de club.
    Zelf vind ik MFP heel handig om het vol te houden. Ook de reacties van medestrijders doen mij goed. Daardoor hou ik het nu al bijna 5 weken vol.
    Ik hoop dat dat ook voor jou zo zal zijn :-)

    Groetjes
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Zo ben ik ook begonnen, proberen en kijken wat het geeft.
    Nu lukt het stilaan om wat gewicht te verliezen en het zoete (lees snoepen) te beperken.
    Af en toe mag ik van mezelf eens zondigen en zo is het best vol te houden.
    Met steun van enkele vrienden lukt het ook beter.
    Succes alvast en ik wil je best aan de vrienden toevoegen, hoor!
    Geef maar een gil.