Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Opties
Hoi, ik ben Gisela en deze week begonnen met Myfitnesspal. Ik denk wel dat dit me gaat helpen, ik zie wat ik eet en kan snel de valkuilen er uit halen. Ik wil 14 kg afvallen. Dit is me al eens eerder gelukt, maar alles zat er ook weer snel aan omdat ik het snoepen niet kon laten. Ik doe geen speciaal dieet, maar probeer door gezond eten en meer bewegen af te vallen, ik hoop het daardoor beter vol te houden.

Groetjes, Gisela

Reacties

  • willtakecare
    Opties
    Hallo Gisela,

    ook ik wil nog 14 kg afvallen.
    Heb jij ook een Fitbit One? Dat helpt echt om meer in beweging te komen.
    Misschien leuk om met elkaar in contact te blijven via MyFitnessPal.

    Mijn wandelen combineer ik met fotograferen!
    http://www.facebook.com/wherefitbittakesme

    Groeten van Wil
  • 65gisela
    65gisela Berichten: 3
    Opties
    Hallo Wil,

    Wat leuk, mijn hobby is ook fotograferen, ik probeer dit in ieder geval ieder weekend te doen, een heerlijke wandeling maken en ondertussen mooie foto's maken. Mijn site is www.giseladesign.weebly.com.
    Ik heb net een spiegelreflexcamera gekregen, dus ik ben veel aan het uitproberen. Mijn laatste foto's moet ik nog op de site plaatsen.

    Ik heb trouwens geen Fitbit One, wat is dat en hoe helpt het je meer te bewegen?

    Groeten, Gisela
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Hoihoi,

    Welkom bij de club :-)
    Wat goed dat je de kilo's er toch weer af wilt krijgen! Succes!

    Groet,
    Rientje1975
  • 65gisela
    65gisela Berichten: 3
    Opties
    Hoi Rientje,

    Ja ik blijf het proberen, ik hoop alleen wel dat de kilo's er nu ook afblijven.
    Maar ja, dan ligt ook aan mijzelf.
  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Welkom :) Ik heb nog 16 kilo te gaan en maak gebruik van een Fitbit Flex. Omdat ik ook graag weet hoe ik slaap 's nachts en 's ochtends voor iedereen opsta om mijn workout te doen is het stille alarm ook ideaal. MFP gebruik ik voor de community ;) en voor het bijhouden van een eetdagboek omdat Fitbit een Nederlands database ontbreekt.

    Groetjes Manon
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    Hoi Gisela welkom hier bij de gezellige boel :-)
  • speelgoed
    speelgoed Berichten: 1
    Opties
    succes