Hoe om te gaan met 'te ruim in je vel'? — Dutch (Netherlands)

Hoe om te gaan met 'te ruim in je vel'?

Opties
acmvw
acmvw Berichten: 2 Member
Heeft er iemand een tip hoe om te gaan als je ruim in je vel komt door afvallen (mn buik & gezicht)?

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Je kan er niet veel aan doen... Wachten (weken/maanden) en kijken wat de huid vanzelf doet over tijd.
  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Er staat iets van 2 jaar voor dat je huid de tijd nodig heeft om te herstellen, mocht het echt huidzweren veroorzaken dan is er een operatie mogelijk in de verzekering.
  • afcagirl1982
    afcagirl1982 Berichten: 2 Member
    Opties
    bij mijn valt het gelukkig nog mee,ik ben veel buikvet verloren,eerst hing het allemaal,maar nu ik meer train en op me voeding let,wordt het al een beetje strak,je moet echt afwachten,ieder lichaam is anders,ik was ook reuze benieuwd bij me zelf,maar ben er nog lang niet
  • acmvw
    acmvw Berichten: 2 Member
    Opties
    hartelijk dank voor alle antwoorden. fijn om te weten :)
    gr, A
  • Livewithjoy_
    Livewithjoy_ Berichten: 53 Member
    Opties
    Mijn ideeen:
    • Krachttraining (maakt je spieren steviger waardoor je strakker wordt)
    • Veel water drinken (je huid heeft vocht nodig om te herstellen en je lichaam heeft vocht nodig om afvalstoffen af te voeren)
    • Veel vitamines eten (vitamine C zorgt oa voor collageen aanmaak)
    • Regelmatig vette vis en/of extra Omega3 capsules (goed voor je lichaam en het zorgt voor elasticiteit van je huid)
  • Kuusjuh
    Kuusjuh Berichten: 40 Member
    Opties
    En vergeet niet te scrubben! Dat stimuleert de huid ook om te herstellen :) + het is ook gewoon lekker om daarna zacht aan te voelen.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    plastich chirurg
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Chirurg zou ik alleen aan denken als je na een jaar of 2 er nog steeds dusdanig last van hebt en het geld er voor over hebt. Dat het meer dan een jaar kan duren voordat de boel weer een beetje strak trekt heb ik vaker gehoord. In die tussentijd bevorderen de tips hier boven je kansen.