Wat gebeurt er met het forum? — Dutch (Netherlands)

Wat gebeurt er met het forum?

Wat gebeurt er op dit moment allemaal met het forum? Ik zie dat de recente posts niet meer op mijn home-pagina verschijnen; het lijstje daar staat stil. Ook is de ticker waarin je je progressie weergeeft, verdwenen.
Ook word ik regelmatig uitgelogd als ik switch tussen talen; dat was voorheen niet.

Daarnaast en misschien heel wat anders: de app voor Android laadt bijzonder traag. Even gauw een notitie maken van eten/drinken of bewegen is daarmee een frustrerende bezigheid aan het worden. En dat was nou juist zo aantrekkelijk.

Gaat e.e.a. nog weer soepel verlopen? Ik vond het zo prettig te MFP te gebruiken zoals het was. Nu loopt het mij te stroef.

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Gisteren zag ik een bericht staan dat ze bezig waren met de overgang naar een nieuw forum systeem. Ik neem aan dat ze de foutjes nog aan het wegwerken zijn, zo een overgang verloopt nooit 100% soepel.
  • SteadfastDharma
    SteadfastDharma Berichten: 133 Member
    Oké. Dank.
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    hij werkt nu in ieder geval wel weer maar af en toe schiet hij weer naar de engelse site enzo das wel irritant maar zal wel weer geregeld worden
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Alle forums worden inderdaad geupdate... Ik dacht dat het Nederlandse forum nog niet klaar was, op mijn home-pagina veranderd er ook nog niks. Maar blijkbaar doet die het wel.
    Ik neem aan dat het Engelse forum voorrang krijgt en dat wij nog even moeten wachten tot alle problemen zijn opgelost.