Polar Loop — Dutch (Netherlands)

Polar Loop

Opties
Ik gebruik sinds enkele dagen de Polar Loop als stappenteller maar de stappen die je hiermee registreert kan je niet importeren in de myfitnesspal app op je iphone. Het is ook niet handig om de hele dag met je iphone in je zak te lopen op al je stappen te tellen. Kunnen de stappen van de Polar Loop via een tussenstap toch in Myfitnesspal geraken?

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    november 2014 aangepast
    Opties
    De Polar Loop werkt helaas niet met MFP, maar hier wordt door Polar wel aan gewerkt volgens mij, dus nog even geduld ;).
    Ik weet niet of je via een tussenstap de Polar Loop wel kan gebruiken, ik ben niet helemaal bekend met de software compatibiliteit van de Polar Loop. Je kan op MFP kijken bij 'Apps' welke sport-apps er (op dit moment) beschikbaar zijn en of de Polar Loop daar ook op werkt. Misschien kan je het gebruiken via de gezondheids-app van je iPhone?

    Verdere vragen kan je het beste aan Polar zelf stellen, aangezien het 'probleem' is dat Polar geen gegevens kan exporteren en niet dat MFP deze niet kan importeren (op dit moment dan ;)).