voorstellen — Dutch (Netherlands)

voorstellen

Opties
Hoi allemaal, Mijn naam is Tonny Lundahl en ik ben 45 jaar, woonachtig in Purmerend.
Ik ben ook nieuw hier. mijn doelstelling is 5-10 kg afvallen.
In september jl ben ik begonnen met een Gewichtsconsulenten Opleiding bij Sonnevelt. Een complete carriere change, omdat ik na 25 jaar bij een bank vanwege reorganisatie ontslagen ben. Moeder van 2 jongens 14 en 17 jaar en samenwonend met mijn nieuwe partner. Ik probeer net als mijn toekomstige clienten een gezondere leefstijd aan te meten. Dus niet dieëten, maar bewust weten wat voor voedsel je neemt en zorgen dat er voldoende balans is tussen voedingsstoffen. Dus bewuste keuzes maken in wat je eet en drinkt. Dit heeft even tijd nodig, maar wel met een blijvend resultaat zonder gevaar van jojoën. Ik hoop veel van jullie te leren en voora te genieten. Gr. Tonny Lundahl

Reacties

  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Hoi en welkom bij de club :) Succes!
  • JanHintje
    JanHintje Berichten: 4
    Opties
    Hoi Tonny! Heel veel succes!
  • frederiksmoor
    frederiksmoor Berichten: 9 Member
    Opties
    Heel veel succes. Ik ben zelf ook begonnen aan de opleiding gewichtsconsulent.
  • iaMPluz
    iaMPluz Berichten: 3
    Opties
    Hard road.. just keep strong!
  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Kijk es aan! Nog een deskundige erbij! Beter, hoe meer kennis in huis hoe beter de resultaten ;) Ben nog maar kort bezig hier maar heb al veel kennis opgedaan Tonny :D Welkom!