Ook even voorstellen ;-) — Dutch (Netherlands)

Ook even voorstellen ;-)

Opties
wannebeeslim
wannebeeslim Berichten: 28 Member
Hallo allemaal,

Ik ben Alexandra en wil net als jullie allemaal een gezonder gewicht bereiken. Ik ben 47 jaar en ben eigenlijk altijd met mijn lijn bezig...maar ik denk dat ik hier best nog wat kan leren van jullie. Ik ben al aardig wat ervarings deskundige tegengekomen!

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Welkom... jammer dat je je hele leven al met de lijn bezig bent. Hopelijk kun je na een tijdje inzien dat het om een lifestyle change gaat; iets wat je voor altijd vast kunt houden. Op het woord 'dieet' hangt altijd zo'n negatieve lading en ik ben ervan overtuigd dat als je je levensstijl aanpast, je op een bepaald moment niet meer beter weet. Natuurlijk letten mensen op hun voeding, net als ik, maar ik noem het geen dieet. Mensen die zich hier totaal niet mee bezig houden zullen het altijd apart of raar vinden, maar goed... dan denk ik...ik weet tenminste wat ik in mijn lichaam stop... Het gros van Nederland weet dat namelijk niet, als je het ze vraagt...
  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Dank je voor dit warme welkom!
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Welkom! Leuk dat je je even voorstelt :)
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom bij de club. Ik hoop dat je de steun zult ervaren die ik hier absoluut ervaar.
    Succes!
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    @wannebeeslim Welkom en veel succes! :)