Apps en MFP — Dutch (Netherlands)

Apps en MFP

Opties
Hallo,
Ik gebruik sinds kort de Fitbit One stappenteller, om toch nog extra te bewegen. Ik ben ook "hardloper" en heb ook mijn Garmin aan MFP gekoppeld. Hoe zit dat nu met de berekening van verbruikte calorieën? Kan ik mijn stappenteller en Garmin samen gebruiken bij et lopen of beter niet?

Louiseladybug08

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Lijkt mij niet handig om ze beide tegelijk te gebruiken, dan registreert MFP beide gegevens en lijkt het net of je twee keer hebt gesport in plaats van een keer.
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ok, dan zet ik de stappenteller wel uit als ik ga hardlopen. Bedankt!
  • LemmensK
    LemmensK Berichten: 4
    Opties
    Mijn stappenteller (Vivofit2 van Garmin) stuurt helemaal geen stappen, dus ook geen verbruikte calorieën) door naar MFP. Wat doe ik verkeerd?
  • johan346
    johan346 Berichten: 23 Member
    Opties
    Je hebt wel een koppeling weten te maken tussen het Garmin programma en MFP? Anders kan je proberen de koppeling te verbreken en nog eens te maken. Ik heb zelf geen Garmin dus kan veel meer zeggen dan dit, behalve dat er wellicht ergens in de instellingen nog iets niet goed/aan staat.
  • Sanster2014
    Sanster2014 Berichten: 2 Member
    Opties
    Mij lukte het niet om de Vivofit 2 met MFP te verbinden via de app. Via de website lukte het me wel. Sindsdien werkt de koppeling goed.