Hello Fresh — Dutch (Netherlands)

Hello Fresh

Opties
wimh74
wimh74 Berichten: 1 Member
Ik volg al enkele weken het concept van Hello Fresh, hier krijg je voor een redelijke prijs elke week de goederen aangeleverd om de gekozen box te kunnen bereiden. Wil je eens wat anders eten als je normale patroon dan is dit een aanrader. Het zou mooi zijn als deze recepten te kiezen zijn binnen myfitnesspal zodat ik het niet geheel in moet voeren per onderdeel. Ik hoop dat er meer gebruikers dezelfde wens hebben zodat het team van myfitnesspal hier naar kan kijken of dit mogelijk is. Als je nog nooit van Hello Fresh gehoord hebt dat kan je de site vinden op www.hellofresh.nl

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    Is dat dat je een recept met alle ingrediënten opgestuurd krijgt? heb je dan nog wel een beetje keus? of is het elke keer een verrassing wat je krijgt?
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    MFP voert zelf geen producten in, dit doen de leden zelf, en kunnen dit dan weer delen met de rest van de gebruikers. Je zou aan Hello fresh kunnen vragen of zij de gerechten willen invoeren?
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    december 2014 aangepast
    Opties
    Heb vrienden die Hello Fresh gebruiken, ik meen dat er papierwerk bij zit waar de voedingswaarden per gerecht op staan beschreven. Dat is dan voor het complete gerecht, niet voor de individuele ingrediënten. Maar wel makkelijk over te nemen en zelf toe te voegen. Dan alleen wel eerlijk zijn of je niet meer neemt dan de beschreven portie grootte en wat je verder eventueel zelf toevoegt.

    Of Hello Fresh zelf zo ver krijgen dat ze het alvast voor je toevoegen inderdaad. Dat is helemaal ideaal.
  • wimh74
    wimh74 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik weet niet wie de Hello Fresh gebruiker is die keurig elke dag het recept invult en deelt?
    Maar in ieder geval super bedankt namens mij en denk ook de overige Hello Fresh gebruikers binnen MyFitnessPal.
  • loeslus
    loeslus Berichten: 1 Member
    Opties
    null
    Waar kan ik die recepten van die gebruiker vinden? Tnhx alvast!
  • Kuusjuh
    Kuusjuh Berichten: 40 Member
    Opties
    De voedingswaarden staan op de receptenkaarten. Deze kun je ook al van de website halen.

    Voorbeeld: Auberginestoof van deze week

    Voedingswaarden

    Energie 434.2 kcal
    Eiwit 16.5 g
    Kohlenhydrate 72.2 g
    Suikers 14.8 g
    Verzadigd Vet 5 g
    Vet 36 g
    Voedingsvezels 14.1 g
    Zout 1600 mg
  • katleenaerts
    katleenaerts Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi iedereen,
    ik heb gisteren een ouder gerechtje van HF "nagemaakt", met ingrediënten die ik gewoon uit de supermarkt gehaald heb. Volgens de gegevens van HF zou dit gerecht +/- 800 cal bevatten, ik voegde alle ingrediënten toe in MFP en kwam aan een totaal van 462 cal...
    Ik heb bijvoorbeeld wel gewerkt met light room ipv de vette, maar dat kant toch geen halvering van de calorieën verklaren.
    Nog iemand deze ervaring?
    Groetjes,
    Katleen
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je alles afgewogen hebt en de juiste voedingswaarde ingevoerd hebt, dan zal het wel kloppen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    wimh74 schreef: »
    Ik weet niet wie de Hello Fresh gebruiker is die keurig elke dag het recept invult en deelt?
    Maar in ieder geval super bedankt namens mij en denk ook de overige Hello Fresh gebruikers binnen MyFitnessPal.
    Da's handig!
    marloeslusing schreef: »
    null
    Waar kan ik die recepten van die gebruiker vinden? Tnhx alvast!
    Je kunt niet recepten van een individuele gebruiker terugvinden, je zult ze moeten zoeken via de database.