Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Opties
sweett_92
sweett_92 Berichten: 2
december 2014 aangepast in Stel jezelf voor
Hoi allemaal!

Ik ben 22 jaar, fitness nu nog 1 keer in de week, maar ik fiets, loop of step overal naartoe.
Verder vind ik het leuk om films te kijken, te puzzelen, lezen en muziek te luisteren.

Vandaag heb ik deze app op advies van vrienden gedownload. Hiervoor werkte ik met fatsecret, maar die kende voor mijn gevoel te weinig sporten waardoor ik iedere keer alles handmatig moest invoeren. Hoewel ik pas vrijdag begin met afvallen ben ik vandaag al begonnen met oriënteren, zodat ik vrijdag niet meer naar alles hoef te zoeken.
Ook heb ik me aangemeld voor de ik eet suikervrij cursus, zodat ik op een overzichtelijke manier kan beginnen met suikervrij eten (van suiker word ik heel emotioneel en moe).

Ik hoop dat het afvallen met deze app wat overzichtelijker gaat worden.

Groetjes,

Reacties

  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    Welkom op MFP! Wat goed dat je je hebt aangemeld voor een cursus suikervrij eten, hoef je in ieder geval niet zelf het wiel opnieuw uit te gaan vinden. In het begin zul je waarschijnlijk wel iets meer tijd kwijt zijn, maar zeker als je regelmatig hetzelfde eet, ben je in nog geen vijf minuten klaar met loggen. Heel veel succes :D.
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en wat goed dat je je eerst ging oriënteren. Goed begin is het halve werk.
    Succes!