hai ik ben yvonne tabor — Dutch (Netherlands)

hai ik ben yvonne tabor

Opties
ik ben Yvonne en kom uit gelderland
twee jaar geleden ben ik 50 kilo afgevallen met een proteine dieet

daarna ging ik in september op vakantie en kwam ten val problemen met me lichaam de benen en de heupen 4 slijmbeurs onstekingen dus aan elke kant twee drie maanden niets kunnen doen aan beweging en daarna langzaam overeind krabbelen omdat het gronisch is geworden de kwaal nu doe ik weer aan beweging door middel van bio danza dat in houdt dat je danst zoals je dat zelf kan dus niets forceert en toch lekker je ding kan doen en je maakt ook nog is je hoofd leeg tijdens het dansen
ben nu al weer bijna ander halve week aan het dieeten of anders en gezonder eten zeg maar en ik ben begonnen met gewicht van 114,4 kg op 5 januari 2015 en op 12 januari 2015 woog ik 110.4 dus netjes 4 kilo in de eerste week er af ik weet uit ervaring dat het niet elke week zo gaat maar dat geef niet alles wat er af is is meegenomen en ik doe het nu helemaal zelf dit eten zonder proteine maar gewoon met de now how wat ik geleerd heb afgelopen jaren over me eigen lichaam
verder ben ik getrouwd met een lieve man en we hebben een hondje een chiwawa en dat is een echte bink bij ons in huis
ik hoop hier wat leuke mensen te vinden die ook met gezonde voeding bezig zijn

Reacties

  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    WOWWW wel adem blijven halen hoor :D Geintjuh! Meid je bent hier op het juiste adres. Goede adviezen en medelijners die allemaal het beste met elkaar voor hebben. Succes ;)
  • Cynnie71
    Cynnie71 Berichten: 1 Member
    Opties
    Jeetje wat goed 50 kilo !!! Wil je nog veel afvallen ?
    Ik ben mijn eerste 16 kilo ook door maaltijdvervangers kwijt geraakt wil het liefst nog 5 kilo maar die gaan niet zo makkelijk :-(
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    wow,netjes 4 kilo in de week, ik ben 2 kilo afgevallen in 2 weken tijd :smile:. Succes, hier ben je idd op het goede adres, iig stimuleert mij deze site wel.
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Wow, respect na alles wat je hebt meegemaakt. Hoop dat je de andere kilo's er ook relatief makkelijk afkrijgt. Succes!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en succes!