gevonden, nederlanders
mrs_hekate
Hallo, ik ben Marleen. Ik had vooral via de app gewerkt afgelopen week, maar ik kon geen nederlandse topics vinden. Ik ben blij dat het per computer wel kan.
Ik ben nu een week bezig en 1,9 kilo afgevallen.
Ik probeer via de telegraaf af te vallen. Maar met de meeste recepten heb ik niet zoveel, dus ik probeer het zelf wat uit te vogelen.
Oja de feiten, 39 jaar, moeder van 2 kinderen die grotendeels van het jaar bij mij wonen en als hun vader in nederland is zijn ze af en toe bij hem (ongeveer 12 lange weekenden per jaar) en ik ben single. Doel zou moeten zijn 50 kg. Maar ik ben blij als ik de 100 kilo haal en dus ong 40 kilo afval
Ik ben nu een week bezig en 1,9 kilo afgevallen.
Ik probeer via de telegraaf af te vallen. Maar met de meeste recepten heb ik niet zoveel, dus ik probeer het zelf wat uit te vogelen.
Oja de feiten, 39 jaar, moeder van 2 kinderen die grotendeels van het jaar bij mij wonen en als hun vader in nederland is zijn ze af en toe bij hem (ongeveer 12 lange weekenden per jaar) en ik ben single. Doel zou moeten zijn 50 kg. Maar ik ben blij als ik de 100 kilo haal en dus ong 40 kilo afval
0
Reacties
-
Heel veel succes! Ik ben nu 2 weken bezig en deze site/app bevalt mij prima.0
-
Dank je wel. Jij ook veel succes0
-
Dank je, doe mijn best0
-
Welkom! Voorlopig ben je nog bezig. Ik ben al een tijdje met deze app bezig en het bevalt me erg goed. Vooral de bemoediging en de soort controle houden mij, met vallen en opstaan op de been.0
-
Welkom en succes!0
-
Ja voorlopig val ik jullie nog wel even lastig Ik kon alleen op de app de nederlandse community niet vinden0
-
dank je wel coelieboy0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten