de 5 p's — Dutch (Netherlands)

de 5 p's

annem00n
annem00n Berichten: 13 Member
januari 2015 aangepast in Voedsel en voeding
Jaren terug gehoord dat je maar 1 p van de 5 p's mag per week.
Nu weet ik nog 4 p's Pasta Patat Pannenkoek Pizza ........ en dan ???????????
Iemand misschien enig idee

Reacties

• SteadfastDharma
    SteadfastDharma Berichten: 133 Member
    Pinda's? Popcorn? Peperkoek? Perenijsjes? Pumpkin spiced latte?

Ik heb geen idee :smiley: Als je maar elke dag je portie pret en plezier hebt, en verder goed oplet, moet het goed komen, toch? Dit rijtje P's gaat eerder over bewustwording dan dat het een duidelijke regel is. Want hoeveel en wat er naast?
  • annem00n
    annem00n Berichten: 13 Member
    Pinda's? Popcorn? Peperkoek? Perenijsjes? Pumpkin spiced latte?

Ik heb geen idee :smiley: Als je maar elke dag je portie pret en plezier hebt, en verder goed oplet, moet het goed komen, toch? Dit rijtje P's gaat eerder over bewustwording dan dat het een duidelijke regel is. Want hoeveel en wat er naast?

:lol:
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    januari 2015 aangepast
    Kan er nog wel tig verzinnen die in de zelfde categorie vallen maar niet met een P beginnen. En persoonlijk gaat 1 of 2 keer per week pasta en dan vaak in het weekend patat prima. De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.

M'n opa mocht van zijn doctor alles zolang er maar niet 'te' voor stond. Niet te veel, niet te weinig. Zo kan ik het ook. :D
  • sonjaadriaanse
    sonjaadriaanse Berichten: 9 Member
    Commot schreef: »
    Kan er nog wel tig verzinnen die in de zelfde categorie vallen maar niet met een P beginnen. En persoonlijk gaat 1 of 2 keer per week pasta en dan vaak in het weekend patat prima. De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.

M'n opa mocht van zijn doctor alles zolang er maar niet 'te' voor stond. Niet te veel, niet te weinig. Zo kan ik het ook. :D

sluit ik me volledig bij aan

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.
    Mooi gezegd en ben ik zeker mee eens!