de 5 p's
annem00n
Jaren terug gehoord dat je maar 1 p van de 5 p's mag per week.
Nu weet ik nog 4 p's Pasta Patat Pannenkoek Pizza ........ en dan ???????????
Iemand misschien enig idee
Nu weet ik nog 4 p's Pasta Patat Pannenkoek Pizza ........ en dan ???????????
Iemand misschien enig idee
0
Reacties
-
Pinda's? Popcorn? Peperkoek? Perenijsjes? Pumpkin spiced latte?
Ik heb geen idee Als je maar elke dag je portie pret en plezier hebt, en verder goed oplet, moet het goed komen, toch? Dit rijtje P's gaat eerder over bewustwording dan dat het een duidelijke regel is. Want hoeveel en wat er naast?0 -
SteadfastDharma schreef: »Pinda's? Popcorn? Peperkoek? Perenijsjes? Pumpkin spiced latte?
Ik heb geen idee Als je maar elke dag je portie pret en plezier hebt, en verder goed oplet, moet het goed komen, toch? Dit rijtje P's gaat eerder over bewustwording dan dat het een duidelijke regel is. Want hoeveel en wat er naast?
0 -
Kan er nog wel tig verzinnen die in de zelfde categorie vallen maar niet met een P beginnen. En persoonlijk gaat 1 of 2 keer per week pasta en dan vaak in het weekend patat prima. De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.
M'n opa mocht van zijn doctor alles zolang er maar niet 'te' voor stond. Niet te veel, niet te weinig. Zo kan ik het ook.0 -
Kan er nog wel tig verzinnen die in de zelfde categorie vallen maar niet met een P beginnen. En persoonlijk gaat 1 of 2 keer per week pasta en dan vaak in het weekend patat prima. De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.
M'n opa mocht van zijn doctor alles zolang er maar niet 'te' voor stond. Niet te veel, niet te weinig. Zo kan ik het ook.
sluit ik me volledig bij aan
0 -
De boel bijhouden in MFP en op je kcal (en eventueel je macro's) letten is veel efficiënter dan oude wijsheden die mooi klinken.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora