Hallo allemaal. — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal.

Opties
riekjeb
riekjeb Berichten: 16
januari 2015 aangepast in Stel jezelf voor
Ik zal me even voorstellen. Ik ben riekje, 40 jr, 1.66m en 67.1 kilo. Tot zover de belangrijkste cijfertjes.

Ben in 2011/2012 17 kilo afgevallen met WW, en inmiddels (3 jaar later) zit er weer 4 kilo bij. Ik heb besloten dat ik met MFP een kilootje of 7 kwijt wil. De eerste week kwam ik een pond aan, maar op dit moment gaat het prima.
Sporten doe ik thuis, ik heb een hometrainer; en ik doe oefeningen op een matje voor mijn rug, en voor de buikspieren en dergelijke, gewoon om soepel te blijven. Soms met workoutvideo's van doyouyoga, of van blogilates.com. Verder probeer ik veel te wandelen.
Ik weet niet hoe ik mensen moet uit nodigen om vriend te worden, maar wees welkom...

Reacties

  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Heel veel succes!
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    Hoi Riekje heb je je opnieuw aangemeld? Bij mij sta je namelijk als MFP vriendje ;) je kunt mensen toevoegen door op het profiel te gaan staan van iemand , rechts van het fotootje staat er dan vriendschapverzoek sturen kom je in een volgend scherm waar je evt nog een boodschap in kan geven en dan op verzenden drukken.
    En dan afwachten of iemand deze accepteert dit kun je alleen zien door bij je eigen profiel bij vrienden te kijken.
    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd als je nog vragen hebt hoor ik het wel doei doei


  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    Oh ja "vriendjes" kun je vinden door in de community rond te neuzen (kun je nog kiezen tussen alle talen ook als je evt ook buitenlandse gebruikers zoekt) of bij mensen waar je al vrienden mee bent en die verder een open profiel hebben kijken bij hun vrienden en die dan evt toevoegen bij jezelf als je denkt van hmmm dat is wel een gezellig groepje :)
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    veel succes hier
  • carineantheunis
    carineantheunis Berichten: 19 Member
    Opties
    Welkom en succes!
  • riekjeb
    riekjeb Berichten: 16
    Opties
    @wolvinnetje, ik heb drie jaar geleden of zo een account gemaakt op mfp, en nooit gebruikt, ben sinds vorige week actief hier en zag idd dat ik een vriendschapsverzoek van je had, en dus zijn wij vriendjes. :-) Dus niet opnieuw aangemeld, maar pas nu actief.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en succes!
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en succes met het kwijtraken van de laatste kilo's!