Alles qua voeding wat ik in voer komt bij ontbijt te staan — Dutch (Netherlands)

Alles qua voeding wat ik in voer komt bij ontbijt te staan

Opties
Goeden avond,
Mijn naam is Henk, 63 jaar en ben druk bezig met My fitnesspal en Map My Ride
Ik wil toch een kilo of 12 kwijt en het lukt al aardig in 2 weken 4 kilo kwijt.
Minder koolhydraten (20g) behalve op een laat avond na dan mag je meer.

mijn vraag is als ik b.v. wat aanklik op middag en avond eten of bij tussendoortje
komt het sinds gisteren altijd bij het ontbijt te staan en moet het dan zelf verplaatsen naar de des betreffende maaltijd.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan goed zetten, zodat het meteen bij de juiste maaltijd komt.
vr.gr. Henk.

Reacties

  • carladuik
    carladuik Berichten: 1 Member
    Opties
    heb die ellende ook sinds 3 feb. en hij blijft zeggen dat ik niks afgevallen ben en dat als ik zo door ga over 5 weken 0 kilo ben ...en alles komt bij ontbijt ...dit is sinds de update
  • hjbruijn
    hjbruijn Berichten: 2
    Opties
    dat heb ik niet, ik moet alleen alle invoeringen, handmatig verplaatsen naar middag eten, avond eten of een tussendoortje.
    Dan hoop ik dat ze dat snel oplossen
  • hjbruijn
    hjbruijn Berichten: 2
    Opties
    Er moeten dan toch meer mensen zijn die hetzelfde hebben.
    En wat dat afvallen betreft.
    Dat heb ik 1 x gehad toen ik precies het aantal calorieën had gebruikt wat ik per dag mag gebruiken.
    Maar ik zit er normaal altijd onder en dan staat er b.v. over 5 weken is uw gewicht
    85.4 KG
    dan zou ik zeer tevreden zijn.
  • piethuynen
    piethuynen Berichten: 1
    Opties
    Hetzelfde probleem speelt bij mij ook. Met de Android app gaat het fout sinds kort. De website werkt wel nog goed. Snelle oplossing is gewenst.