Raffeltje 2015 — Dutch (Netherlands)

Raffeltje 2015

Opties
Even voorstellen. Raffeltje. Met stoptober begonnen met stoppen met roken. Ik deed dat met behulp van de stoptober app en hardlopen.
De laatste keer dat ik stopte kwam ik 35 KG aan en dat wilde ik niet nog een keer laten gebeuren.
Ik ben dus twee weken voor ik dit keer ging stoppen begonnen met hardlopen en dat werkte prima. Ongeveer na ongeveer twee weken rookvrij te hebben gelopen merkte ik dat ik meer lucht kreeg et voila....... de stok achter de deur om gestopt te blijven was gecreëerd. hardlopen was ook een goede motivatie om de sigaret niet in te wisselen voor snoep of wat dan ook want: alles wat ik vandaag eet moet ik meezeulen als ik morgen ga hardlopen. et voila: stok achter de deur om ook niet te gaan snoepen....
wat was ik trots: gestopt met roken, gezonder leven en NIETS maar dan ook helemaal niets aangekomen!
totdat..... ik eind november geveld werd door hielspoor aan beide hielen. daar vielen ineens twee stokken achter de deur zomaar om....
doe nu elke dag een uur wii fit-ten om toch bezig te blijven en hoop snel weer het lopen op te kunnen pakken.
op verzoek van de fysio ben ik nu gaan lijnen want: hoe lichter ik ben als ik het lopen weer mag oppakken hoe minder zwaar de belasting is op mijn pezen en gewrichten.
ben van mening dat er veel te verbeteren valt aan mijn eetpatroon en gebruik nu myfitnespal als stok achter de deur. Hoop hier veel te kunnen leren van anderen.

Reacties