newbie - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

newbie

Opties
2»

Reacties

  • jerusha_weidema
    jerusha_weidema Berichten: 12 Member
    Opties
    nee dat had ik inderdaad ook al ergens gelezen, fijn zeg, ik hou wel van een chocolaatje haha :) maar ik beloon mezelf in het weekend met een stukje chocola of iets, smaakt extra lekker dan :blush:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ben overigens wel benieuwd, als jij je voeding exact voor een week bijhoudt, waar je dan qua kcal op uitkomt...
  • jerusha_weidema
    jerusha_weidema Berichten: 12 Member
    Opties
    zal ik dat eens voor je gaan bijhouden deze week? :)
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    februari 2015 aangepast
    Opties
    dan ga ik dat nu doen, men eten afwegen, dat deed ik niet. ik kan me bijna niet voorstellen dat ik te veel eet. doordeweeks raak ik geen snoep of chips aan. en registreer ook alles wat er in mijn mond gaat.

    Het zou heel goed kunnen dat je, zoals eerder al is gezegd, meer calorieën eet dan je denkt. Als ik naar je logboek kijk zie ik meer dagen waar je helemaal niks hebt ingevuld dan wel. Dus niet alles wordt geregistreerd ;)
    En omdat je geen snoep of chips eet (doordeweeks) betekent het niet automatisch dat je zal afvallen. Je kan prima teveel eten aan gezonde producten.
    zal ik dat eens voor je gaan bijhouden deze week? :)

    Je moet dit absoluut niet voor ons doen, je moet dit alleen voor jezelf doen. Ons hoef je niet tevreden te houden, je moet blij/tevreden zijn met je eigen keuzes.
  • jerusha_weidema
    jerusha_weidema Berichten: 12 Member
    Opties

    klopt, ik probeer het altijd bij te houden, maar het schiet er inderdaad wel eens bij in, dat kan natuurlijk net mijn valkuil zijn.

    ik doe het zeker voor mezelf!, maar aangezien het niet de resultaten geeft die ik graag zou willen, vind ik het juist fijn als mensen er naar kijken en hun mening er over geven, en dan kan ik misschien wat aanpassingen doen :smile:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    En na enkele dagen alles te hebben ingevoerd, verbaasd de hoeveelheid of je inname dan? Ben wel benieuwd.
  • jerusha_weidema
    jerusha_weidema Berichten: 12 Member
    Opties
    afgelopen 6 dagen zit ik op een totaal 10.500. kan iets meer zijn, ik ben namelijk gister uiteten geweest bij sumo, en ik heb me een beetje misdragen kwa eten :blush:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Oké, dus zo'n 1750 per dag. Houd er wel rekening mee dat als je je gedurende de week goed aan je kcal-inname houdt, maar je bij wijze van spreken in het weekeind los gaat, je dit ook mee moet tellen. Het kan dan zijn dat je toch onbewust een overschot creëert.