Vragen over voeding en kracht-training? Stuur me een bericht met je vraag!
Reacties
-
janeckbear schreef: »Als je je verbrande callorieen door sporten weer bij gaat eten ben je in mijn optiek niet goed bezig
Ieder zijn eigen situatie en doelen, maar dat het bij eten van verbrande callorieen door sporten per definitie niet goed zou zijn is echt onzin.0 -
Als ik dat niet doe val ik verder af en ik zit al op streefgewicht. Wat zou ik dan moeten doen, niet sporten?
Ieder zijn eigen situatie en doelen, maar dat het bij eten van verbrande callorieen door sporten per definitie niet goed zou zijn is echt onzin.
Niet sporten vind ik pas grote onzin . Ik zit op mn streefgewicht en train 4 a 5 x per week, maar ik h ou gewoon mn weegschaal (en mn spiegel en meetlint) in de gaten0 -
Het is maar net wat je fijn vindt. Ik vind het in feite ook betrouwbaarder om van je TDEE uit te gaan en niets bij te eten, omdat je nooit precies weet hoeveel kcal je verbrandt.
Helemaal mee eens0 -
janeckbear schreef: »Niet sporten vind ik pas grote onzin . Ik zit op mn streefgewicht en train 4 a 5 x per week, maar ik h ou gewoon mn weegschaal (en mn spiegel en meetlint) in de gaten0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora