Resultaten komen niet in mijn logboek
ave1969
Ik zie in mijn logboek dagelijks berichten verschijnen van mede mfp-ers, zoals: "heeft 10 dagen achter elkaar ingelogd", "heeft het dagboek afgesloten en zat ... onder het dagdoel", "heeft met ... minuten trainen ... calorieën verbruikt" etc.
Van mijzelf zie ik deze berichten nooit verschijnen. Ik vul wel braaf elke dag mijn voedingsdagboek in, evt. met beweging, en sluit dat ook af. Doe ik iets verkeerd? Of zien alleen andere mfp-ers dat soort automatische berichten van mij?
Van mijzelf zie ik deze berichten nooit verschijnen. Ik vul wel braaf elke dag mijn voedingsdagboek in, evt. met beweging, en sluit dat ook af. Doe ik iets verkeerd? Of zien alleen andere mfp-ers dat soort automatische berichten van mij?
0
Reacties
-
Dat zou aan je instellingen kunnen liggen:
Kijk eens bij, achtereenvolgens:
Instellingen:
Dagboekinstellingen:
Onder aan de pagina:
Alleen met Openbaar of Alleen vrienden worden de resultaten uit je dagboek -voeding; beweging- voor anderen zichtbaar in je time line.0 -
Die instelling heeft daar volgens mij geen invloed op. Mijn Dagboekdeling staat op Privé, en ik en mijn vrienden zien deze automatische meldingen over mij wel gewoon.
De relevante instelling is http://www.myfitnesspal.nl/account/news_feed_settings. Daar kan je aanvinken welke automatische berichten je wil.0 -
Ja, dat kon het wel eens zijn ja! Ik heb nu e.e.a. aangeklikt. Nu eens kijken of er ook iets in mn logboek verschijnt.0
-
A, ja @Commot. Je hebt gelijk0
-
Jep, nu werkt het! Dank je0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training