mede fitbit-ers gezocht — Dutch (Netherlands)

mede fitbit-ers gezocht

Opties
AnkeV84
AnkeV84 Berichten: 15 Member
Ik heb sinds 4 weken een fitbit en merk dat dit me we echt motiveert om alle balkjes groen te krijgen aan het einde van de dag.
Ik ken alleen niemand die ook een fitbit (one) heeft en het lijkt me leuk daarop vrienden te hebben, zodat je nog meer gemotiveerd raakt.

wie o wie heeft er ook een fitbit en zou hierop vrienden willen zijn?

Reacties

  • Kuusjuh
    Kuusjuh Berichten: 40 Member
    Opties
    Nice, beetje prijzig nog... misschien met m'n vakantiegeld haha
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    fitbit??????????
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Yup, Fitbit: http://www.fitbit.com/uk/home

    Heb er zelf niet een overigens :neutral_face:
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Ik zit er over na te denken om een fitbit te nemen, alleen is het best prijzig en ik weet niet of het me echt zal motiveren. Maar volgende week ben ik jarig, misschien krijg ik er wel 1 van mijn man ;)
  • MissMormie
    MissMormie Berichten: 35
    Opties
    Ik heb sinds zo'n 3 jaar een fitbit. Het werkte bij mij vooral als bewustwording erg goed. Je ziet dat je een dag veel of weinig gedaan hebt, en ook hoeveel je eigenlijk moet bewegen voor je 10.000 stappen. Na die 3 jaar weet ik meestal ook zonder fitbit wel op 500 passen na hoeveel ik gelopen heb op een dag. Maar het feit dat ik na een luie zaterdag slechts 2000 passen zie staan zorgt er wel voor dat ik er bewuster over na denk dat ik op zondag wat meer beweging inplan.

    Een fitbit is natuurlijk enkel een registratiemiddel, dus verwacht geen wonderen, maar zeker als lopen je primaire beweging is, werkt het goed. Fiets je regelmatig stukken dan is een simpele fitbit waarschijnlijk minder geschikt, omdat het dat niet kan meten. Er zijn ook fitbits die hartslag enzo meten, die geven beter weer wat je daadwerkelijk verbruikt hebt.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik zit te azen op de Jawbone UP3.... maar die is nog 180 euro... :neutral_face:
  • Kuusjuh
    Kuusjuh Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik heb de hint bij mijn vriend neergelegd :P Vind die paarse ook wel tof. Ben in juni jarig haha.
  • Atiram702
    Atiram702 Berichten: 1
    Opties
    Ik heb sinds 10 dagen een fitbit Charge HR en ik ben er zeer tevreden over. Het motiveert mij om meer te bewegen, water te drinken en gezonder te eten. Al deze 3 zaken hebben absoluut aandacht nodig...
    Ik heb voor de HR gekozen omdat er een hartslagmeter in zit en waardoor ik alle sporten kan monitoren en registreren.
    Voor meer inzicht heb ik me ook aangemeld bij MyFitnessPal, hier kan ik heel eenvoudig mijn 'nederlandse' voeding inkloppen. Niet alleen via de app, maar vooral gewoon snel achter mijn pc op werk.
    Het lijkt me heel erg leuk om fitbit'vriendjes'te hebben voor nog meer motivatie. Ik wil namelijk nooit onder doen voor de ander, dus een beetje gezonde compititie en elkaar steunen kan nooit kwaad
    Groetjes van Marita
  • SteadfastDharma
    SteadfastDharma Berichten: 133 Member
    Opties
    Ik heb nét de Fitbit Charge HR binnen (goedkoper via Coolbue Tweedekansjes). Moet nog ontdekken hoe één en ander werkt. Hij hangt aan de lader en ik heb net mijn fitbit-profiel aangemaakt en de connectie met MPF gelegd.

    Eerst merken wat dat ding voor me doet en dan de uitdaging aangaan :)
  • kris487
    kris487 Berichten: 2
    Opties
    null
    Ik wil heel graag uitdaging aangaan!