Uit eten — Dutch (Netherlands)

Uit eten

Adnilleke
Adnilleke Berichten: 162 Member
Uit eten :D

Hoe doen jullie het ?

Bij Weight Watchers had ik extra points die ik kon opsparen. Voor bv in het weekend.

Alle tips zijn welkom.

Bedankt Lin

Reacties

• fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    februari 2015 aangepast
    Je hoeft niet elke dag onder je kcal doel te zitten je kan best een dagje iets hoger zitten. als het maar niet te gek word.
    En als je toch onder je kcal doel wil blijven ga je die dag extra sporten als je daar tijd voor hebt.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Idd, wat fxmhaast zegt; zo strak hoeft het allemaal niet. Je kunt er best een dagje over heen zitten. Daarnaast kun je die dag ook zo inplannen dat je behoorlijk wat opspaart voor het diner en/ of extra te sporten die je dan wellicht extra kan eten.
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    't Scheelt al een hoop als je het stokbroodje met ... achterwege laat, en vraagt of evt. sausen apart geserveerd kunnen worden. En je kunt vragen of je vlees/vis van de bbq of grill kan. Niet teveel frietjes/aardappeltjes nemen, maar wel weer lekker de groentes!

• mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Ik probeer de rest van de dag er rekening mee te houden. En soms valt het niet in te voeren. Ik heb bijv met mijn moeder vandaag gewinkeld. Ik kon moeilijk bij de v&d wegen hoe zwaar mijn quiche was. So be it. We winkelen maar eens in het jaar
  • Adnilleke
    Hey,

Bedankt iedereen voor de tips :) . Met jullie in mijn achterhoofd deze avond, zal ik volop kunnen genieten B)

Lin
  • Adnilleke
    En het was een zeer leuk feest. Met lekker eten en lekkere drank.
    En daarna muziek en dans. Dus heb mijn extra's verbrand met dansen :D
    Kben al benieuwd tegen donderdag morgen aan de weegschaal ;)
  • itzhanne82
    Dinsdag ben ik jarig en dan ga ik ook uiteten. Ik zal het mij laten smaken ook :stuck_out_tongue:
  • Adnilleke
    Alvast gefeliciteerd he itzhanne
  • Adnilleke
    Enja....het is inderdaad donderdag geweest met niet zo een goed resultaat :(
    Maarja....de vrijdag mochten we gaan eten van de kaartersclub van vrienden.
    De zaterdag was het verjaardagsfeest van mijn ventje :D Maar hij was maar de maandag jarig, dus zijn we de maandag met ons tweetjes weest vieren :o

Maar volgende donderdag zal het zeker beter zijn B)
    Ik wil, ik kan en ik zal mijn programma goed volgen ;)
  • mrs_hekate
    voordeel van mpf is dat je iedere dag weer opnieuw kan beginnen:)
  • Adnilleke
    mrs_hekate schreef: »
    voordeel van mpf is dat je iedere dag weer opnieuw kan beginnen:)
    Daar ben ik het volledig mee eens ! ;)
    En kben al van dinsdag goed bezig :)
  • Adnilleke
    En het was goed deze morgen aan de weegschaal :) ik was 0,5 kg af :D
  • mrs_hekate
    goed om te lezen :)
  • itzhanne82
    @Adnilleke, je weet wel dat je je succesverhaal in het topic "uit eten" heb gepost? :stuck_out_tongue:
  • Adnilleke
    maart 2015 aangepast
    Oeps itzhanne :blush:
    Kzin 2 onderwerpen door elkaar aan het mengelen :blush:
    Komt doordat ik weest uit eten heb en de gevolgen van dat etentje :o
    Sorry é ;)
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Jawade, net terug van een "uit etentje" voor mijn verjaardag te vieren, aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert....iets waar ik vroeger mijn hand niet voor omdraaide en nu voel ik me opgeblazen, 't is precies of ik ga ontploffen. Peins dat ik de eerste week niet op de weegschaal ga gaan staan :\ . Ma 't heeft me verdomd héérlijk gesmaakt! Morgen weer de riem erop.
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Alsnog gefeliciteerd dcav0304!

Vreemde gewaarwording niet, als je in eens niet meer de hoeveelheden kunt eten als voorheen? Mij helpt het om vooral goed naar mijn maag te luisteren en te stoppen met eten als ik de boodschap "genoeg gehad" krijg. Dan blijft uit eten lekker.