Ik stel mijzelf voor — Dutch (Netherlands)

Ik stel mijzelf voor

Opties
JorrinH
JorrinH Berichten: 11 Member
Hoi mede mfp-ers,

Ik ben Jorrin Hofman 38 jaar wonend in Dordrecht. Ik ben verloofd en druk bezig met het organiseren van de bruiloft. Mijn toekomstige vrouw is Braziliaanse en woont op het moment in Canada.

Afgelopen december zijn we samen naar haar geboorte land geweest en aangezien de plaatselijke keuken vooral bestaat uit BBQ, is dat wat ik bijna elke dag gegeten. Ook vloeide het goudgele vocht rijkelijk.
Dus bij terugkomst was ik weer redelijk uitgedijd.

Om eens goed te kunnen bijhouden wat ik tot mij neem, hoeveel ik verbruik, heb ik me aangemeld bij mfp en een Garmin Vivofit aangeschaft (helpt mij ook heel erg met voldoende te bewegen)

Nou ben ik niet te zwaar en behoorlijk gezond, maar die band om m'n middel mag wel minder/weg.
Ik weeg op het moment net onder 78 kilo en ben ruim 4 kilo kwijt na mijn reisje naar Brazilië.
Bij meting op de sportschool kwam mijn BMR uit op 1888.

Ik loop 3 dagen in de week hard (inmiddels loop ik weer 10km en ben aan het trainen voor de Dam tot dam loop in september 10 mile/16 km) en ik ga sinds een week of 3 3 keer in de week naar de sportschool. In eerste instantie is dat vooral ter ondersteuning van het hardlopen (dus de nadruk ligt op het trainen van de core en benen)

Groetjes Jorrin

Reacties