Nieuw voedingsmiddel aanmaken in app — Dutch (Netherlands)

Nieuw voedingsmiddel aanmaken in app

Opties
Ligt het aan mij dat wanneer ik een nieuw voedingsmiddel voor de database aanmaak in de myfitnesspal app ik geen 0,7gr bijv in kan vullen (alles met 0,zoveel gram pakt ie niet). Maar als ik 1,7 gr bijv doe pakt hij het wel. Als ik het via de website doe dan kan het wel, maar heb niet zo'n zin om elke keer mijn computer aan te moeten gaan zetten om een voedingsmiddel toe te voegen. Hoe kan ik dit doen in de app, of is deze mogelijkheid er uberhaupt niet?

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    maart 2015 aangepast
    Opties
    Klopt, dit probleem is al langer bekend bij MPF, heb het al enkele weken/maanden geleden gemeld, er wordt als het goed is aan gewerkt.
    Als je eerst 1,7 invult en daarna de 1 vervangt door een 0 werkt het wel ;)
  • praktijkbilidi
    praktijkbilidi Berichten: 4 Member
    Opties
    als ik een levensmiddel scan, dan komt het in een van mijn dagdelen terecht: ontbijt, etc. Ik zou graag de gescande levensmiddelen ergens onderbrengen waar ik het kan ophalen als ik het nodig heb en het niet steeds opnieuw hoeft te scannen. Is hier een manier voor?
  • praktijkbilidi
    praktijkbilidi Berichten: 4 Member
    Opties
    o ja, dan heb ik het over de app op mijn telefoon
  • Jenny512016
    Jenny512016 Berichten: 9 Member
    Opties
    als ik een levensmiddel scan, dan komt het in een van mijn dagdelen terecht: ontbijt, etc. Ik zou graag de gescande levensmiddelen ergens onderbrengen waar ik het kan ophalen als ik het nodig heb en het niet steeds opnieuw hoeft te scannen. Is hier een manier voor?

    Hier zou ik ook zo graag antwoord op hebben, kom er nu ook niet uit.