Wie zou mij willen toevoegen als vriend ter motivatie? :) — Dutch (Netherlands)

Wie zou mij willen toevoegen als vriend ter motivatie? :)

Opties
Ik ben sinds vorige maand begonnen en zou graag mijn vrienden lijst wat voller zien!
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat jullie allemaal eten ter inspiratie! :D
«13

Reacties

  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Ah! je hebt er al 13!
  • dubbel74
    dubbel74 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi,

    Ik ben ook sinds kort begonnen dus lijkt me leuk om vrienden te worden.
  • Loe1990
    Loe1990 Berichten: 2
    Opties
    lijkt mij een leuk idee! ik begin pas vanaf vrijdag met dagboek bijhouden maar voeg je vast toe.
  • lottewiegeraad
    lottewiegeraad Berichten: 49 Member
    Opties
    voeg me maar toe :D hoe meer mensen in de vriendenlijst hoe gezelliger <3
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    je mag mij vriend maken
  • tienet
    tienet Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik kan ook nog wel wat support gebruiken.. mijn maatje heeft het laten afweten en wanneer je nog 11 kg moet.. Is dat niet fijn.
  • Hsas91
    Hsas91 Berichten: 1 Member
    Opties
    Mij mag je ook toevoegen! :) Mijn vriendenlijst mag ook wel wat voller worden ;)
  • JokevanLeeuwen1
    JokevanLeeuwen1 Berichten: 5 Member
    Opties
    Het lijkt mij ook leuk om een aantal vrienden binnen de Myfitnesspal-groep te hebben ter motivatie. Mij mag je ook toevoegen.
  • HappyNewAnne
    HappyNewAnne Berichten: 3 Member
    mei 2016 aangepast
    Opties
    Het lijkt mij ook leuk om mensen toe te voegen ter motivatie!
  • Prim87
    Prim87 Berichten: 4 Member
    Opties
    Oud topic zie ik :p Maar wie graag buddy's wil worden mag me toevoegen, ik kan zelf ook nog wel wat motivatie gebruiken! :D
  • jannekej83
    jannekej83 Berichten: 1 Member
    Opties
    Mensen mogen mij ook wel toevoegen als vriend, ben net begonnen, dus vrienden en daarmee extra motivatie zijn altijd welkom
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dan bump ik dit ook maar, haha. Je kunt mij ook toevoegen als vriend :)
  • Kyllah1960
    Kyllah1960 Berichten: 1 Member
    Opties
    jullie mogen me best toevoegen hoor :)
  • davidcoxlummen
    davidcoxlummen Berichten: 4 Member
    Opties
    Ook ik ben "toevoegbaar" ... ;)
  • KanKijken
    KanKijken Berichten: 1 Member
    juni 2016 aangepast
    Opties
    ik ben "toevoegbaar" ;) November begonnen met o.a. proteine shakes. 22 kilo kwijt. Moet nog 22 kilo. Ik zit nu op 100kg. Ik hoop over een paar maand 89 of 88 te wegen. Dat is me al 4x gelukt, van 117kg naar 88kg, maar iedere keer weer alles er bij gegeten toen ik dat gewicht bereikte. Dit keer gebeurd me dat niet weer. Dus 88kg zal een mijlpaal zijn. En 78 voorlopig nog een verre droom.
  • JesseFernig
    JesseFernig Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi! Ik zoek ook vrienden :), net weer actief begonnen met tracken dus ben benieuwd naar jullie dagmenus!
  • rivecourt
    rivecourt Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo allemaal, ik ben Petra en ben weer voor de zoveelste keer aan de lijn. Ik ben ooit eens max. 14 kilo afgevallen. Ben nu 6 weken bezig en ben 8 kilo kwijt, maar wil er nog 22. Dus ik kan best wat steun en support gebruiken. Graag lees ik mee met jullie tips, menu's, succesverhalen, etc, etc. Wie wil mij toevoegen?
  • bommeltje36
    bommeltje36 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo allemaal, mijn naam is Angela en ik ben sinds december 2014 begonnen met gewicht verliezen na door ziekte ruim 40 kilo te zijn aangekomen. Ik ben inmiddels 32 kilo kwijt en ik wil er nog zo'n 9 kwijt zien te raken de komende maanden. Eerst hield ik mijn voeding bij via de Eetmeter van het Voedingscentrum. Maar MFP is veel gezelliger!! En ik zoek wat extra motivatie voor die laatste kilo en zou het leuk vinden om meer vrienden te hebben, dus wie mij toe wil voegen!
  • Bobelle_
    Bobelle_ Berichten: 1 Member
    Opties
    Voeg me ook gerust toe :smile:
  • BenteMiltenburg
    BenteMiltenburg Berichten: 1 Member
    Opties
    Voeg mij toe als vriend, ik ben een zeer trouw logger :smiley: en train fanatiek de laatste tijd!
  • HansDoeve
    HansDoeve Berichten: 4 Member
    Opties
    Je mag mij ook toevoegen. Werk nu zo'n 70 dagen met MFP. Met goede resultaten... G
  • fbeefje
    fbeefje Berichten: 7 Member
    Opties
    Voeg mij ook gerust toe! Ik gebruik MFP al een tijdje, maar ik heb voornamelijk motivatie nodig hihi!
  • cakirabdullah81
    cakirabdullah81 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ook nu een kwartaaltje bezig, goed op bezig (-13kg ongeveer), maar zit even in een dip, steuntje(s) in de rug wordt gewaardeerd :-)
  • Fiorenzodilorenzo
    Fiorenzodilorenzo Berichten: 1 Member
    Opties
    Je mag me gerust toevoegen .
  • inaschippers1
    inaschippers1 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik begin vandaag. Dus ook ik kan wel wat motivatie gebruiken