Ja ja, ook ik ben begonnen!! — Dutch (Netherlands)

Ja ja, ook ik ben begonnen!!

Opties
Ilsje1978
Ilsje1978 Berichten: 13 Member
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Ilse, 36 jaar en ook ik ben ( weer) begonnen. Ik kwam deze ap tegen door mijn polar horloge en die geeft aan hier door wat mijn activiteiten op een dag zijn. Super handig dus want ben niet zo goed in al die lijstjes.
Ik ben al 3 weken bezig met herbalife alleen ik val er niet echt mee af. Het schijnt dat ik te weinig vetten eet ( die heb ik toch genoeg op mijn lichaam? hahaha) en soms wat te streng ben. Maar ik wil gewoon van de zomer een killerbody en lekker voor de spiegel kunnen staan zonder me te moeten irriteren aan mijn muffin top etc etc. Ben nu flink aan het sporten in de sportschool ( terwijl ik dit typ doen mijn armen erg pijn van de spierpijn hahhaah) en let goed op wat ik eet. Nou dit was het wel zo een beetje... o ja mijn doel is 65 kg te gaan wegen!
Ik wens jullie allemaal ook veel succes en we gaan er voor!!

Groetjes Ilse

Reacties

  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Hoi! Succes! Leuk dat het hier wat drukker wordt.
  • nathalifix
    nathalifix Berichten: 10 Member
    Opties
    Succes!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Ilsje1978, veel succes!
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    succes hier. Op je foto zie je er niet echt vet uit hoor. Dus wat goede vetten zoals zalm kan vast geen kwaad. Ik zag op je profiel dat je nu nog 7 kilo wilt afvallen. Die 7 kilo zat er ook niet in 1 maand aan. Dus heel veel succes met het sporten en gezonder eten, maar overdrijf het niet :) Crashdieten maakt je alleen maar dikker.
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Welkom en succes hier!
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en heel veel succes!
  • Ilsje1978
    Ilsje1978 Berichten: 13 Member
    Opties
    Bedankt iedereen!! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Morgen weer lekker trainen in de sportschool en lekker gezond eten. Tuurlijk zal ik ook een offday krijgen maar zonder dalen geen pieken toch? Fijne avond allemaal.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ben al 3 weken bezig met herbalife alleen ik val er niet echt mee af.
    Hoi Ilse, allereerst welkom! Herbalife zorgt niet zozeer dat je niet afvalt, maar dat je nog in een calorie-overschot zit. Onthoud dat het bij afvallen draait om een negatieve energiebalans; minder binnen krijgen dan je verbrand. Alleen in een calorietekort zul je afvallen. Succes in de sportschool! :smile:
  • JorrinH
    JorrinH Berichten: 11 Member
    Opties
    Welkom, veel plezier en succes :)
  • nogrows
    nogrows Berichten: 5 Member
    Opties
    Hi Ilse, Heel veel succes. Ik wil je adviseren om je voortgang te fotograferen (voor jezelf). Dan zie je uiteindelijk ook dat je er steeds beter uitziet in die bikini. Ik baal achteraf dat ik geen foto's heb van mijn hoogste gewicht en probeer nu elke 1-2 weken een foto te maken. Dat werkt stimulerend. Met een halve kilo per week zit je al voor de zomer aan de 7 kg dus ik sluit me aan bij @mrs_hekate
  • synoniem
    synoniem Berichten: 2 Member
    Opties
    Nog een nieuweling, jaaa! :smile: