Instagram ter motivatie — Dutch (Netherlands)

Instagram ter motivatie

Opties
desirevdbeld
desirevdbeld Berichten: 17 Member
maart 2015 aangepast in Motivatie en steun
Hoi allemaal!

Al een tijdje ben ik weer aan het werken aan mijn fitheid. Om tijdens dat proces gemotiveerd te blijven, volg ik heel veel sporters op instagram en deel ik daar zelf ook foto's en quotes.
  • Welke fitness-gerelateerde Instagram accounts móet ik volgen?
  • Vind je het leuk mijn traject te volgen (en me te motiveren... ;-)), volg dan mijn account burnthefatfeedthemuscles op Instagram! :)

Groetjes Desiré!
«1

Reacties

  • Reynoldino
    Reynoldino Berichten: 4 Member
    Opties
    Leuk idee om Instagram hiervoor te gebruiken. Ik heb ook wel wat motivatie nodig, dus wellicht ga ik jouw idee volgen. Ik heb in ieder geval jouw account gevolgd en hoop dat ik wat kan bijdrage to keep you motivated
  • nathalifix
    nathalifix Berichten: 10 Member
    Opties
    Hallo, ik volg er wel een paar: carmenketelaar, ilbascy, teresalopez, fighting2getfit, iedereenfit, jolynnego, fitmom_fitbritt

    Ik ga je ook toevoegen!
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    Thanks @reynoldino! Op Instagram zijn echt ontzettend veel mensen met fitness-gerelateerde account, erg leuk om te volgen! En als je ziet dat een ander het kan.... ;-)

    Leuk @nathalifix! En thanks voor de tips!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Mensen kunnen wij ook eventueel volgen: 1982hanne :smiley:
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    Ik heb je een volgverzoek gestuurd @itzhanne82! :) Leuk!
  • insulinjunk
    insulinjunk Berichten: 17 Member
    Opties
    Hier insulinjunk, soortgelijke naam op Instagram, kun je m'n belachelijke maaltijden altijd terugvinden in m'n dagboek, iedereen welkom :)
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    Ik volg je @insulinjunk!
  • lottewiegeraad
    lottewiegeraad Berichten: 49 Member
    Opties
    desirevdbeld schreef: »
    Hoi allemaal!

    Al een tijdje ben ik weer aan het werken aan mijn fitheid. Om tijdens dat proces gemotiveerd te blijven, volg ik heel veel sporters op instagram en deel ik daar zelf ook foto's en quotes.
    • Welke fitness-gerelateerde Instagram accounts móet ik volgen?
    • Vind je het leuk mijn traject te volgen (en me te motiveren... ;-)), volg dan mijn account burnthefatfeedthemuscles op Instagram! :)

    Groetjes Desiré!

    Deze toppers kan ik aanraden (als je ze niet al volgt natuurlijk):

    * Guy Droog IG: guy_droog waarom? Veel kennis, begrijpelijke uitleg. Wat ik ook fijn is dat hij zo lekker eerlijk is. Geen excuses bij deze kerel en dat is precies wat iedereen nodig heeft.

    * Jelmer de Boer IG: geentroep waarom? 100% een ontzettende droogkloot, die ook nog eens leuke blogs schrijft en (niet zo) stiekem best veel weet.

    * Hannah Vreugdenhil IG: hannah_vreugdenhil waarom? Ik vind haar altijd zo ontzettend positief.

    * Tom Barten IG: tom_barten waarom? Als oprichter van PBP heb ik onwijs veel respect voor hem en net als Guy Droog weet hij ontzettend veel over sport, voeding en gedrag. Dit deelt hij graag via zijn Instagram.

    * Joy Bouwmeester IG: jbbouwmeester waarom? Zij is de kleine dondersteen die er voor gaat zorgen dat zelfs de meest erge sporthater om 8 uur in de gym staat te knallen. Believe me, als je haar volgt sta jij straks ook ineens gewichten te heffen als eerste in de sportschool, terwijl het nog licht moet worden hahaha. Ze is altijd zo happy en energiek.

    Mij mag je ook altijd volgen natuurlijk ^^ Mijn instagram is Lotsgeburt
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    Wat een leuke tips! Een aantal volgde ik inderdaad al, maar niet allemaal. Thanks! Zal jou ook even toevoegen.
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    Opties
    Misschien ook interessant. Is geen instagram. Maar wel heel interessant. Is de site fit zonder fabels. Daar kom je bovengenoemde ook tegen. Is er verhelderend. Succes in ieder geval
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik volg zelf graag https://instagram.com/jlvanderstoel/ , Ze schrijft post wekelijks en blog en is onder coaching van Jeanet Wolf op weg naar de enercup!

    Jessica van der Stoel Team SheWolves | Student Management and Consumer Studies @ WUR | Guestblogger @ withoutelephants.com | The Netherlands ✉ jlvanderstoel@gmail.com http://www.facebook.com/teamshewolves
  • ellenclyro
    ellenclyro Berichten: 27 Member
    Opties
    Leuk! Ik ga jullie volgen. Ik ben zelf te vinden op http://www.instagram.com/only1wayup. Altijd leuk om meer inspiratie & motivatie te volgen ;)
  • Livewithjoy_
    Livewithjoy_ Berichten: 53 Member
    Opties
    Leuk, ik heb sinds kort instagram! :smile: Ik heb jullie al gevonden. Mij mag je volgen: https://instagram.com/1971joy/

    Nu benen, schouders en cardio acceleration tussen iederen set, burn baby burn! :)
  • maldhyr
    maldhyr Berichten: 3 Member
    Opties
    Toch ook maar eens een Instagram account maken en jullie volgen :-) Zelf heb ik weinig (nog) te melden, want ik ben te druk met het uitvinden hoe macro's en Calorieën reageren op dit oude lichaam...
  • Candydaniels87
    Candydaniels87 Berichten: 3 Member
    Opties
    je mag mij toevoegen op instagram heb pas een account gemaakt naam is candy.87
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    Thanks allemaal! @ellenclyro, @Sun_moon_and_joy, @maldhyr en @Candydaniels87 ik volg jullie!
  • astridvoll
    astridvoll Berichten: 7 Member
    Opties
    Leuk! Ik heb jullie allemaal toegevoegd op instagram :) Zelf ben ik nog niet zo actief, maar je mag me volgen: assievoll
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Wat leuk! Ik post zelf niet zo veel op instagram, maar jullie mogen me altijd volgen op ninjaniksel.
  • chantalpasker
    chantalpasker Berichten: 2 Member
    Opties
    Leuke accounts, veel hiervan volg ik al! ik heb een account samen met een vriendin dutch_fitties ga de rest van jullie accounts ook even bekijken
  • nataliejuanita
    nataliejuanita Berichten: 1 Member
    Opties
    Hai allemaal! Leuk om te zien dat jullie op instagram zitten. Ik zit er zelf ook:-) Volgen jullie mij ook? njgetsfit
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    [up] Zijn er nog nieuwe mensen op MFP die ik nog niet volg op Insta? :D Mij kun je volgen via BurnTheFatFeedTheMuscles. [/up]
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb je gevolgd nu @desirevdbeld Zelf plaats ik niet veel over fitness overigens.
    Je opmaak in je post hierboven staat trouwens niet helemaal juist.
  • desirevdbeld
    desirevdbeld Berichten: 17 Member
    Opties
    LaurensE1 schreef: »
    Ik heb je gevolgd nu @desirevdbeld Zelf plaats ik niet veel over fitness overigens.
    Je opmaak in je post hierboven staat trouwens niet helemaal juist.

    Leuk, thanks voor je follow. De [up] was ook niet bedoeld als echte opmaak, meer als grapje dat ik m'n eigen thread evne up in dit forum.. ;-)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    januari 2017 aangepast
    Opties
    Oh zo dus, mooi zo. Blijven posten hier he ;)
  • Monicaslifestyle
    Monicaslifestyle Berichten: 29 Member
    Opties
    Wat leuk om dat allemaal te lezen hier, ik zit ook op Instagram maar post zelf niet zoveel. Een paar van bovengenoemde namen volg ik wel al :smiley:
    Mocht iemand mij willen volgen kan dat via Monatoetje2017