Wie moedigt me langs de zijlijn aan? — Dutch (Netherlands)

Wie moedigt me langs de zijlijn aan?

Opties
AuroreVL
AuroreVL Berichten: 50 Member
Net nieuw hier, kan ik wel wat morele steun gebruiken. Mensen die me langs de zijlijn aanmoedigen vol te houden en mijn doel te bereiken. Heel snel gaat het namelijk niet met het verliezen van gewicht. Vanmorgen gaf de weegschaal -0,3 kilo aan. En ik heb toch de hele week érg goed mijn best gedaan. Er gaat veel minder in dan dat ik er aan energie uitgooi. Dik een kilo in vier weken. Ik hou mezelf voor dat mijn lijf gewoon weer even moet wennen aan discipline, maar zo af en toe een + tegenkomen op de weegschaal is dan wel een tegenvaller. Hoe dan ook: vriendjes die me aanmoedigen zijn welkom. Ik heb er al één, en dat voelt best fijn!

Reacties

  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Ik heb laatst begrepen dat 5-10% per jaar afvallen heel gezond is. Dus jouw lichaam is gezond bezig. Niet te snel. 12x 1 kilo is toch 12 kilo
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ik wil je best aanmoedigen hoor. Steun jij mij dan ook? :D
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    Vanzelf @ave1969‌! Dat spreekt voor zich!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Volhouden Roor, de laatste loodjes wegen altijd het zwaarste. De kg.'s vlogen er in het begin ook vanaf bij mij maar de laatste tijd spreek ik ook in termen van enkele 100den grammen/week. Is altijd leuk om aangemoedigd te worden, mijn steun heb je alvast!
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Ik wil je best aanmoedigen :D Succes!!
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    :) top!
  • dubbel74
    dubbel74 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi,

    Ik wil je ook wel aanmoedigen. Ben ook net nieuw, met maar 1 vriend dus lijkt me leuk.
    Goed bezig :-)