Wat te eten
jeroenveron
Iedere dinsdag en donderdag ben ik eerst in het krachthonk te vinden waar ik een training van 1,5 uur afwerk. Daarna ga ik altijd direct door om 2 uur voetbaltraining te volgen. Nu pak ik tussendoor altijd een eiwitshake.
Is dit het juiste wat ik tussen de training moet eten/drinken of heeft iemand anders tips?
Is dit het juiste wat ik tussen de training moet eten/drinken of heeft iemand anders tips?
0
Reacties
-
Je "moet" helemaal niets. Waarom twijfel je aan wat je dient te eten tussendoor? Heb je ergens last van, of merk je dat je "iets" te kort komt na die 1,5 uur? Daarnaast vind ik het nogal wat; eerst 1,5 krachttraining en daarna nog 2 uur voetbal training...0
-
Voordat ik naar de fitness ga ik eet altijd 200gr groenten en vlees of vis. Ik merk dat ik aan het einde van de voetbaltraining erg vermoeid ben maar dat vind ik persoonlijk logisch. Ik wil gewoon dat ik geen spieren verlies.0
-
In een deficit verlies je áltijd (wat) spier. De vorm van training kan dit "verergeren" of enigszins stabiel houden. Ik proef een beetje alsof je echt nog een leek bent. Ik stel voor om je wat meer in te lezen in (kracht)training & voeding. Op internet zijn heel veel artikelen te vinden over deze onderwerpen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora