Nog een nieuweling' — Dutch (Netherlands)

Nog een nieuweling'

Opties
Lieve1984
Lieve1984 Berichten: 1
maart 2015 aangepast in Stel jezelf voor
Hoi allemaal,

Aanstaande maandag is het zo ver. DE dag dat ik aan de slag ga. Moet. Wil? Beetje dubbel ;)

Het wordt vooral de hoogste tijd. Sinds de geboorte van mijn dochtertje (deze zomer wordt ze alweer 2!) jojo ik op en neer en nu ik weer zo'n 10kg boven mijn gewicht van voor de zwangerschap zit vind ik het genoeg geweest. Tijd om van die véél te lekkere koekjes en chipjes en chocola en cappuccino's af te gaan blijven en over te gaan op gezonde tussendoortjes. En tijd om te gaan sporten! Eerder liep ik fanatiek hard, dat zal 'em nu niet worden maar nu ik me heb ingeschreven bij een sportschool om de hoek mét kinderopvang kan ik ook daar geen smoesjes meer voor verzinnen. Deze zomer weer zonder opgelaten gevoel in bikini! Binnenkort weer zonder schaamte in dunne shirtjes! Gewoon weer in mijn 'oude' kleren passen en niet na hoeven denken over of het wel 'voldoende probleemzones' verhult.

Kortom: ik ga stoppen met al die suikeronzin in de hoop daar energie van te krijgen en ga starten met een gezonde leefstijl waarmee ik én meer energie krijg én 'een goed voorbeeld ben' én als leuke bijkomstigheid weer wat strakker in mijn vel kom te zitten ;)

Ik weet uit ervaring dat 'lotgenoten' motiverend werken voor me, dus daarom heb ik me hier aangemeld. Ik ga ervoor B)

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Wow, dat klinkt lekker enthousiast! Maar waarom wachten tot maandag? Succes in ieder geval!
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Succes!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Lieve1984 en veel succes!
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en heel veel succes!
  • Lieve1984
    Lieve1984 Berichten: 1
    Opties
    Dank jullie wel!

    Ik ben vandaag gestart, het is me toch wat hè...ik had een paar dagen psychische voorbereiding nodig ;) Ik ga voor de '90 dagen challenge'. Ik ga 90 dagen gezond doen en dus ook 90 dagen lang 3x per week sporten. 90 dagen is voor mij te behappen, het is te overzien en als ik na 90 dagen niet de gewenste resultaten zie ga ik iets anders doen. En stiekem weet ik natuurlijk dat 90 dagen voldoende zijn om gedrag te veranderen en gewoontes te doorbreken enzo, dus dat de kans klein is dat ik nog terug wíl. Maar voor nu biedt het me een beetje geruststelling dat ik het voor een overzichtelijke periode 'moet doen' hahaha :')
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Go for it !!!
  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Heel veel succes, en het gaat je vast lukken! :)
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    Hoi Lieve! Welkom hier. Succes met je 90 dagen challenge. Ga er voor!
  • carola4011
    carola4011 Berichten: 28 Member
    Opties
    you go girl! hier inmiddels 8 maanden na de zwangerschap 24 kilo kwijt :) waarvan 21 kilo aangekomen tijdens zwangerschap..
  • marianneCiao
    marianneCiao Berichten: 1 Member
    Opties
    Heel veel succes, you can do it :)!