Competitie... een leuke manier van afvallen. Wie doet mee? — Dutch (Netherlands)

Competitie... een leuke manier van afvallen. Wie doet mee?

Opties
mvdb14
mvdb14 Berichten: 1 Member
Hallo,

Ik heb me al een tijdje terug ingeschreven maar vanaf vandaag een echte gebruiker. Ik heb de MFP site doorgelopen en de artikelen, blogs en fora doorgelezen. Wat ik mis ook een leuk competitie element in het afvallen en trainen. Althans ik vind het leuk om me te meten met andere deelnemers die dat ook leuk vinden. Het motiveert, geeft wat extra's in de dagelijkse stappen om de overtollige kilootjes te laten verdwijnen.
Wie heeft er zin in om mee te doen? Laat het weten door een vriendschapsverzoek. We zien dan later wel welke doelstellingen en metingen we nemen om eenieders progressie te meten. Wie durft de uitdaging aan?
Laat het weten.

Alvast bedankt.
Mar

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom mvdb14 en veel succes! Zelf zie ik afvallen als een noodzaak om de reeds aanwezige hartproblemen te counteren, dit doe ik op mijn tempo en ga dit zeker niet forceren door er een competitie van te maken. Door er een competitie van te willen maken loop je ook het risico om telkens drastischer te willen handelen met als gevolg dat je je lichaam misschien geweld aan gaat doen en op lange termijn houd je dit toch niet vol. Mijn advies is dan ook om het rustig aan te doen en vooral je lichaam niet te gaan uithongeren!
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Succes! Ik hou vooral competities met mezelf ;)
  • nathalifix
    nathalifix Berichten: 10 Member
    Opties
    Ik vind een beetje extra motivatie altijd leuk! Ik zou er wel niet echt een competitie van maken. Eerder iets van een doelstelling per maand vaststellen. Bijvoorbeeld; we starten 1 april en iedereen geeft dan op hoeveel men zou willen behalen tegen 30 april. 1 keer per week geeft iedereen zijn progressie dan door op op 30 april zien we dan wie er allemaal zijn doel bereikt heeft.