Jawbone up — Dutch (Netherlands)

Jawbone up

Opties
Adnilleke
Adnilleke Berichten: 162 Member
Zijn er hier mensen die de Jawbone up gebruiken met MyFitnessPal ? http://www.misslipgloss.nl/review-jawbone-up24/
Zoja : wat zijn jullie ervaringen en is het interessant om ze een toestel aan te schaffen.

Bedankt voor jullie reactie :smile:

Lin
«134

Reacties

  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Ik wacht op de up3.... Alleen duurt dat nog minimaal 10 weken...
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Thankx Kimberly voor je reactie.
    Mag ik vragen waarom je die beter vind ?

    Lin :smile:
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Er zit een nieuw systeem in die je hartslag ook met rust meet en wanneer je net opstaat om zoals hun zeggen de gezondheid van je hart te analyseren. Hij is volledig waterproef en er zitten nog een paar nieuwigheden aan... 10 weken wachten is wel de max hoor haha anders kies ik misschien toch ook voor de 24....
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Is wel al duur he de 3 :neutral:
    Oftewel moet ik nog jaartje sparen voor Apple watch :wink: :p Maar de Apple Watch zal verzeker wel niet compatibel zijn met MyFitnessPal .
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Ja... Maar ik vergelijk dan met de 24 en denk ik voor zoveel dingen meer...
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    :):)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik wacht ook op de UP3... Hij trackt ook je slaap en de kwaliteit daarvan. Ik ben wel bereid te wachten nog, haha... Heb ik nog tijd om te sparen... :wink:
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Las op de site van jawbone op Facebook dat hij er echt aan zit te komen.. En op een Duitse site staat eind april... Ben benieuwd! Ik bestel m nog niet echt pas als hij uit is... Hihi!
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ga er denk serieus voor sparen... Damn... tof ding. B)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ik ga der nu om B) Is wel de jawbone up 24. Maar ik kan hem nieuw kopen op 2dehands voor de prijs van 65€ :)
    Dus kan ik der leren mee werken. En bevalt hij mij na een jaartje super goed kan ik mij nog altijd de Jawbone Up3 ;)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ik heb de Jawbone up 24 geïnstalleerd en is totnutoe TOPPIE ! B)
    Wat mij nog niet lukt is om te zien hoeveel extra calorieën ik mag gebruiken.
    Bv ik heb 8000 stappen hoeveel extra calorieën mag ik dan bij hebben met MyFitnessPal .
    Bij activiteit blijft het 0 :(
    Weet er iemand raad ? Alvast bedankt é ;)
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Kimberly1986W schreef: »
    Alleen niet waterproef
    Niet volledig nee. Maar lees op de site dat regen en onder de douche geen probleem is.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    En het lukt mij aardig ! :) Kzin content met de jawbone ;)
    Echt een aanrader :smiley:
  • jandeloper
    jandeloper Berichten: 2 Member
    Opties
    en wat van de fitbit charge HR ? ik zit ff te lezen dankzij jullie en dit lijkt me toch de beste tracker met ook hartslagmeting van dit moment.
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Adnilleke schreef: »
    Ik heb de Jawbone up 24 geïnstalleerd en is totnutoe TOPPIE ! B)
    Wat mij nog niet lukt is om te zien hoeveel extra calorieën ik mag gebruiken.
    Bv ik heb 8000 stappen hoeveel extra calorieën mag ik dan bij hebben met MyFitnessPal .
    Bij activiteit blijft het 0 :(
    Weet er iemand raad ? Alvast bedankt é ;)

    Heb je hier al antwoord op?

  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    Nee eigenlijk niet :'(

    Ik gebruik de jawbone up met MyFitnessPal .
    Bij MyFitnessPal mag ik 1.500 calorieën. En bij de jawbone mag ik maar 1330 calorieën :o
    Bij de jawbone krijg ik hoe verder de dag gaat, calorieën bij.

    Ik denk dat als ik eenmaal 1.500 calorieën bij de jawbone up heb, dat ik dan pas bij MyFinessPal extra calorieën derbij krijg.

    Want de plots zie ik in MyFinessPal wel hoeveel calorieën ik mag bij nemen . Maar het gebeurd ook dat ik niets zie in MyFitnessPal en dat ik ondertussen bij de jawbone up al 1.960 mag verbruiken.

    Ik denk dat ik eerst bij de jawbone 1.500 calorieën moet verdienen. En al dat erboven zit, dat enkel de deze dan beginnen te tellen bij MyFitnessPal.
    Ik ga dat vandaag eens extra controleren.
    Anders weet ik niet hoe het komt, dat er de ene keer extra calorieën bijkomen en de andere keer weer niet :'(
    ( maar eigenlijk kan het verzeker dat niet zijn :'( )

    Maar anders ben ik ZEER TEVREDEN over mijn Jawbone Up. Ik kan hem niet meer missen.
    Ik moest eigenlijk gewacht hebben op de Jawbone Up 3 , voor de hartslagmeter. Maar ik was bang dat het terug zo een hebbedingetje zou geweest zijn, die ik vlug beu zou zijn en dat het dan veel geld was voor iet dat ik dan nie leuk zou vinden.
    Maar het is echt de max ! De Jawbone Up werkt anders zeer goed samen met MyFitnessPal.
    En het is een zeer grote stimulans om meer te bewegen.

    Een nadeel : mijn iPhone 6 moest ik eerst maar om de 3 dagen opladen. Maar nu toch elke dag hoor.
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Top dat je er zo blij mee bent!!
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Extra calorieën komen niet voor in MyFitnessPal .
    Wie weet hoe ik dit kan aanpassen ? Want is echt jammer dat het mij niet lukt om deze functie ie activeren. :'(
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    Kimberly1986W schreef: »
    Er zit een nieuw systeem in die je hartslag ook met rust meet en wanneer je net opstaat om zoals hun zeggen de gezondheid van je hart te analyseren. Hij is volledig waterproef en er zitten nog een paar nieuwigheden aan... 10 weken wachten is wel de max hoor haha anders kies ik misschien toch ook voor de 24....

    Kimberly,

    Kijk eens naar de datum wanneer deze verwacht word : http://www.sporthorlogecenter.be/product/540131/jawbone-up3-black-twist.html
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    En elke dag ben ik blijer en gelukkiger met mijn Jawbone Up :)


    r738sm.jpg
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    Wat denken jullie, is dit goed of hoeveel stappen zetten jullie op een dag ?

    Bedankt voor jullie reacties

    Lin :smiley:

    NB, even vertellen dat ik nu mijn Bluetooth uitzet.
    Na iedere maaltijd en als ik opsta activeer Bluetooth terug. En dat scheelt veel in het verbruik van de batterij in mijn iPhone.
    Tja, ik heb deze tip van mijn Zeuneke gekregen. Ik dacht dat de Jawbone Up constant in verbinding moest staan met de iPhone :blush:
  • Kimberly1986W
    Kimberly1986W Berichten: 28 Member
    Opties
    Zo!!!! Augustus Hihi dat duurt nog ff!
    Misschien in de tussentijd toch ook maar een andere kan ik alvast wennen!

    Super goed dat je zoveel stappen heb gezet!!! Mag je trots op zijn!
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ben ik ook Kimberly B)
    Als je een Jawbone up hebt of een ander toestelletje, laat je ons dit dan weten ? :)
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    De UP3 is nog niet uit en ze hebben het alweer over een UP4 :s. Maar het lijkt er op dat die hetzelfde als de UP3 is, maar dan met American Express integratie. Niet bepaald interessant voor de gemiddelde Nederlander/Belg.

    Zit nog te twijfelen tussen de Fitbit Charge HR en de Jawbone UP3. Ze zijn voorlopig beide nog niet te koop on Nederland, dus kan nog even nadenken.