Stappenteller iPhone 6 — Dutch (Netherlands)

Stappenteller iPhone 6

Opties
Adnilleke
Adnilleke Berichten: 162 Member
Bij MyFitnessPal kan ik een apparaat kiezen om te stappen.
Ik gebruik de iPhone 6 om mijn stappen te tellen.
Maar zou de stappenteller van de iPhone 6 betrouwbaar zijn ? Is ook jammer dat je niet de totaal afgelegde km kan bekijken.

Bedankt voor de info.

Lin :smile:

Reacties

  • johan346
    johan346 Berichten: 23 Member
    Opties
    Hoi Lin,

    Heb je de iPhone meestal in een broekzak zitten of in je tas? Ik denk dat het redelijk betrouwbaar is als je je telefoon in een broekzak bij je hebt, maar tot op de stap nauwkeurig zal het niet zijn. Ik denk ook niet dat er een apparaatje is wat dat wel is. Gebruik het gewoon als indicatie zou ik zeggen. Ook zou ik aanraden het resultaat van de stappenteller niet in te voeren in Myfitnesspal, je hebt bij je profiel immers al aangegeven of je voornamelijk zit, licht actief bent enzovoort en dat neemt Myfitnesspal automatisch mee in je doelstelling (max. calorieën).

    Groet,

    Johan
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    Dag Johan,

    De iPhone zit gewoon in mijn jaszak. Voor in een broekzak is de iphone 6 nogal groot he :o
    Gisteren ben ik weest stappen met de stappenteller van de iPhone en ik kreeg 192 extra kcal.
    Dus had ik eigenlijk die extra's beter niet gebruikt ?

    Het is door MyFitnessPal dat ik de stappenteller van de iPhone gebruik. Hij raad je een stappenteller aan.
    Ik heb door de app MyFitnessPal ( bij meer...) de jawbone up leren kennen.

    Zeer wel bedankt voor je reactie Johan.
    Groetjes
    Lin

  • johan346
    johan346 Berichten: 23 Member
    Opties
    Ik denk dat het niet zo veel uit maakt dat de iPhone in je jas zit. Ga je extra wandelen op een dag zou ik die calorieën wel invoeren, maar het gewone lopen wat je elke dag doet zou ik niet invoeren, bovendien zal je vast niet de hele dag met je jas aan lopen ;)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Haha... Johan :smiley: ik loop inderdaad niet gans da dag met mijn jas aan :smiley:

    En inderdaad ik gebruik enkel de stappenteller als ik ga stappen . Dus die extra calorieën ga ik invoeren en opgebruiken.

    Thankx voor de tip.

    Lin