normale dagelijkse gebruik
Edakrev
Hoi!
Op het moment heb ik volgens My Fitness Pal een normaal dagelijks calorieenverbruik van 1830 kcal. Moet ik dagelijkse beweging zoals van en naar werk fietsen (nog. 17 minuten) dan nog invullen als dagelijkse beweging onder cardio, of wordt dit al meegerekend in het normale calorieenverbruik?
Dit omdat men het als 'extra' beweging kan zien vergeleken met iemand die met de auto gaat, maar het wel een dagelijkse activiteit is.
Als activiteitsniveau heb ik trouwens 'zittend'.
Groetjes
Op het moment heb ik volgens My Fitness Pal een normaal dagelijks calorieenverbruik van 1830 kcal. Moet ik dagelijkse beweging zoals van en naar werk fietsen (nog. 17 minuten) dan nog invullen als dagelijkse beweging onder cardio, of wordt dit al meegerekend in het normale calorieenverbruik?
Dit omdat men het als 'extra' beweging kan zien vergeleken met iemand die met de auto gaat, maar het wel een dagelijkse activiteit is.
Als activiteitsniveau heb ik trouwens 'zittend'.
Groetjes
0
Reacties
-
Als je zittend als activiteitsniveau hebt kan je fietsen in principe als cardio tellen. Uiteindelijk is het voor iedereen een kwestie van uitproberen. Mocht je met het terug eten van je 'fietscalorieën' niet (of minder) afvallen dan kan je ze als nog weglaten of maar een gedeelte terugeten.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora