gewicht onder profielfoto blijft staan — Dutch (Netherlands)

gewicht onder profielfoto blijft staan

Opties
Iemand een idee ?
Onder mijn profielfoto staat hoeveel kg ik kwijt ben, maar dat getal staat al weken op hetzelfde getal. Ook al ben ik heel wat kilo's kwijt.
in de blog krijg ik ook niet meer dat ik xxx ben afgevallen.

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Bij mij blijft het ook soms hangen en dan biedt Ctrl-F5 de oplossing.
  • voenkie
    voenkie Berichten: 3 Member
    Opties
    Neen, help niet. Er staat al weken 3,8 kg en dit is ondertussen al bijna het dubbel
    Ook in de nieuwsfeed komt er niets meer over mijn gewicht als ik na het ingeven van een nieuwe waarde afgevallen ben.
    Wel dat ik x dagen na elkaar ingelogd heb, of als ik gaan wandelen ben met runkeeper, dat komt er wel bij.
    ( ps. mijn app heeft geen CTRL-F5 :smiley: )
  • voenkie
    voenkie Berichten: 3 Member
    Opties
    Het lukt weer. Na opnieuw installeren van de app werkt het weer. Maar... ik ben meer dan een maand aan gegevens kwijt !!!! :'(:'(:'(
    Spijtige zaak, maar het gaat om het resultaat hé, ik ben afgevallen en dat is belangrijker.
    Ik vermoed dat het te maken heeft met dat ik op het einde van de dag niet op de knop "is dit de laatste registratie voor vandaag ? deze invoer voltooien" gedrukt heb voor een hele tijd.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Staan die oude gegevens er ook niet als je het via een PC op de site probeert? Zou best kunnen dat de app geen moeite dot om oude gegevens te downloaden.