Hallo allemaal — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal

Opties
CharityWillems
CharityWillems Berichten: 1 Member
Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen: Vrouw, 38 jaar, uit Brabant.
Na een donkere periode kan ik eindelijk zeggen dat ik weer happy ben, heb het nodige voor m'n kiezen gehad de laatste paar jaren, situaties uiteindelijk geaccepteerd zoals ze zijn, na een jaar van de medicatie (Anti Depressiva Sertraline Actavis) af en ik voel me goed, ben helaas 10 kilo aangekomen, nou is dat geen ramp en m'n omgeving blijft maar hameren dat ik er beter uit zie nu en niet dat mager ding van vorig jaar (ik was van 75 kilo naar 55 kilo in 1 jaar tijd), maar ik zal ik niet zijn om dan toch weer ergens ontevreden over te zijn en dat is dat ik toch weer 10 kilo ben aangekomen, ik zit op gezond gewicht, maar ik hoor liever: "jeetje, jij bent te dun" dan "je ziet er goed gezond uit" want ik hoor dan "je bent aangekomen". Tja, ik weet het, slaat nergens op, ik noem het maar Charity-logica, slaat ook nergens op, maar ja. Ik kan er zelf om lachen. Maar goed, ik had dus een half jaar geleden maat 36 in mijn broeken, a dream came true, oké, het kwam door stress, maar dat was toch een hele troost, ik voelde me zwaar ongelukkig, maar hé, ik was wel dun. Nu heb ik alles op de rit, maar dan wil ik toch een doel hebben: terug naar maat 36, moet nu niet zo moeilijk zijn denk ik, heb maat 38 (ook niks mis mee, ik weet het), maar toch, voor mijn gevoel zeg ik dan maar. Maar ik ben HAPPY!!!! :)

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom CharityWillems en veel succes!