Gastic Bypass — Dutch (Netherlands)

Gastic Bypass

Opties
Hallo,

Mijn naam is Anja en een jaar geleden woog ik 126 KG. Hoe dit komt, ach dat kent iedereen hier wel toch?!

Vorig jaar juni heb ik een Gastric Bypass ondergaan en dat was een supergoede beslissing. Intussen zijn we 9 maanden verder en kan ik weer sporten en genieten van het leven. (want dat doe ik zeker). Deze maand voor mij een grote overwinning behaald door de minimarathon van Rotterdam te lopen. Dat smaakte naar meer. Nu weeg ik nog 75KG. Als het even lukt wil ik graag naar de 70KG toe.

Ik kan dus niet zoveel eten en moet veel sporten. Dat doe ik door squash en te lopen.

Het sporten motiveert mij heel goed en ik ga vanavond voor het eerst naar een echte loopclub, hoop dat het iets voor me is.

Groetjes, Anja.

Reacties

  • Sandraklneng
    Sandraklneng Berichten: 19 Member
    Opties
    Heel veel succes met de laatste loodjes, maar dat zal je vast wel lukken. :) Super dat je nu bent gaan sporten! Ik hoop ooit ook rond de 75 te gaan wegen. (dan moet ik er nog 20 af! :/ )
  • BjornSmeets
    BjornSmeets Berichten: 2 Member
    Opties
    Heel veel succes ;)
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Anja en veel succes!
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    welkom en kwens je veel succes Anja ! :)
    Ook een dikke proficiat voor je reeds behaalde resultaat ;)
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    Welkom Anja! Mooi resultaat gehaald met je GBP. Hier een happy sleever, die ook bezig is met de laatste loodjes. Succes hier!
  • anjavandingenen
    anjavandingenen Berichten: 3 Member
    Opties
    Dank je wel allemaal. Aurore hoe vul jij je eten in? Ik haal namelijk nooit die 1000 kcal en krijg dus geen advies. Heb jij dit ook of is dit te omzeilen?
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    Ik heb een sleeve, en haal de 1000 kcal wel. Zodra ik daar onder zit wordt het logboek via de app afsluiten lastig in MFP. Via de website werkt het wel. Het enige wat MFP aangeeft, is hoeveel je af zou zijn gevallen over vijf weken op basis van de voedselinname die dag. De vraag is dus hoeveel waarde je daaraan hecht. Ik registreer letterlijk alles wat ik eet (dus ook de olijfolie of boter die ik gebruik tijdens het koken) of drink gebruik ook een weegschaal. Voor mensen met een GBP kan dat inderdaad lastig zijn. Eet je zes keer per dag?
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Dikke proficiat anja! Heel goed gedaan! Welkom !groetjes naamgenoot anja gigi
  • 1968breda
    1968breda Berichten: 5 Member
    Opties
    Petje af en volhouden hoor!!! ;)