Hallo allemaal.. — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal..

Opties
mamalin2015
mamalin2015 Berichten: 13 Member
Hoi hoi

Ik ben mamma van 3 kids, 32 jaar en 30 kilo afgevallen met behulp van weight watchers. Sinds een maand ga ik 3 a 4 x per week naar de sportschool. Vanaf dat moment gaat het afvallen zeer moeizaam. Behoorlijk frustrerend. Van 500 a 700 gram per week nu maar 100 a 200 gram per week.. Vandaar dat ik het eens via deze app wil gaan proberen....

Reacties

  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Succes!
  • mamalin2015
    mamalin2015 Berichten: 13 Member
    Opties
    Dank je
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Succes mamalin ! :)
    Ik ben zeker dat het je gaat lukken. Is niet zoveel verschil met WW, maar het is gemakkelijker en leuker om je programma te volgen. ;) Is eens iets nieuw ook he ;)
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Succes mamalin2015! Je zou toch denken dat het juist met sporten makkelijker zou gaan. Of ben je al bezig met spieropbouw?
  • mamalin2015
    mamalin2015 Berichten: 13 Member
    Opties
    Hoi ave
    Bij de sportschool vorige maand meting laten doen. Maand later weer.. Resultaat in 1 maand 500 gram vet verloren, niks verloren of bijgekregen bij spiergewicht! Het frustreerd enorm.
  • Reins2907
    Reins2907 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hi mamalin,
    Probeer nog even vol te houden. Ik had na 3 maand sporten ook nog geen verschil. Omdat de trainer dat ook vreemd vond een maand later opnieuw gemeten en... wel vetmassa minder en spiermassa er bij (geen gewicht verloren, maar pas wel weer in mijn strakke jeans)
  • mamalin2015
    mamalin2015 Berichten: 13 Member
    Opties
    Gelukkig reins dan ben ik niet de enige
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    @Mamalin2015; staar je niet blind op die weegschalen die e.e.a. meten. In bijna alle gevallen kloppen die weegschalen voor geen meter. Houd vooral foto's bij als progressie en houd je cm's bij. De spiegel is de ware reflectie van je lichaam en je progressie. Gewicht kan een leidraad voor je zijn, maar houd dat niet als enige maatstaaf aan. Gewicht fluctueert enorm, dus bekijk je gewichtsverlies over een langere termijn.
  • mamalin2015
    mamalin2015 Berichten: 13 Member
    mei 2015 aangepast
    Opties
    Dank je wel.. Gelukkig verlies ik wel cm.. Dus dat is fijn
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    hey mamalin ... niet opgeven hoor! En idd laat die weegschaal zoveel mogelijk achterwege ... ik woog mij ook elke mnd,maar daar ben ik nu al 6 mnd vanaf gestapt! Alleen maar stresserend! Iedereen heeft eens een pauze dat we gelijk blijven... was bij mij ook. Volhouden is de boodschap! Ik vind het super myfitnesspal ... zou het niet meer willen missen... nu nog de jawbone UP3 en we zijn weer vertrokken!
  • Divoxes
    Divoxes Berichten: 6 Member
    Opties
    Heel veel succes! <3