Jawbone Up en MyFitnessPal — Dutch (Netherlands)

Jawbone Up en MyFitnessPal

Opties
Adnilleke
Adnilleke Berichten: 162 Member
Sedert deze morgen syncroniseren de app jawbone up en MyFitnessPal niet meer met elkaar.
Ik kan mijn voeding bijhouden in de app MyFitnessPal , maar ik zie deze niet meer terug bij de jawbone Up :s Ook de stappen syncroniseren niet :( Bij de Jawbone up heb ik reeds 3.433 stappen en bij de app MyFitnessPal 23 up stappen.
Bedankt voor jullie hulp ;)

Reacties

  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    De stappen van de app Jawbone Up zijn daarjuist gesynchroniseerd met de app MyFitnessPal :smiley:
    Helaas mijn voeding nog niet :(
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Het probleem van de voedingen is opgelost :smile: Hoe weet ik niet. Ik had wel een berichtje gestuurd via een vlagje in het programma Jawbone Up en waarschijnlijk hebben zij dit opgelost.

    Het probleem van de stappen die niet zichtbaar zijn in MyFitnessPal is niet opgelost :(
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    mei 2015 aangepast
    Opties
    Raar maar waar, ook de stappen zijn nu zichtbaar in MyFitnessPal :D En ik heb vandaag door te stappen en te fietsen 197 calorieën bijgekregen B)

    Dit is plots zomaar in orde gekomen .
  • karind1973
    karind1973 Berichten: 2 Member
    Opties
    Bij mij synchroniseerd UP niet met MFP... ene dag wel andere weer niet. Echt jammer!
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Kan soms een tijdje duren é ;)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ook ik heb dat probleem :( Soms is het echt wel frustrerend he :(
    Maar de laatste week gaat het redelijk goed. Juist die extra calorieën die je kan verdienen heeft hij deze week maar 1 keer gesynchroniseerd :(
    Maar anders ben ik er helemaal te gek op :smiley::smiley::smiley:
    Ik heb een mail gestuurd naar Jawbone up support, maar ze hebben geantwoord in het Engels en dat is niet mijn sterkste zijde :(
    Als er mensen zijn die deze mail willen lezen om hun probleem op te lossen, stuur mij een berichtje en ik stuur hem dan door :) Want eigenlijk hebben we allemaal hetzelfde probleem zoals ik lees.
  • astridvoll
    astridvoll Berichten: 7 Member
    Opties
    Heb je nog hulp nodig Adnilleke met vertalen? Wil je wel helpen!
    Hier synchroniseerd m'n Up ook niet met MFP. In ieder geval mijn beweging niet. Voeding alleen als ik mijn dagboekje afsluit.
  • astridvoll
    astridvoll Berichten: 7 Member
    Opties
    Oh en kan je ook ergens instellen dat je een berichtje krijgt als iemand na jou reageert?
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Hey, Astrid , zo lief van jou xx
    Ik heb de mail vertaald met Google translate. En het is gelukt.

    Dus jij hebt hetzelfde probleem. De beweging word dus ook niet in MyFitnessPal geregistreerd. Jammer é :( Want dan krijg je beetje meer calorieën é. En ik eet zo graag :o

    De voeding die ik ingeef in MyFitnessPal zie ik wel direct in Jawbone Up. Dus iedere keer als ik iets ingeef zie ik het terug in de Jawbone Up. Dat lukt zeer goed :)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Ja bij mij het zelfde probleem,jammer é! :( scheelt idd veel in calorieën !
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    juni 2015 aangepast
    Opties
    Ja Anja, bij jou is dat zeker erg ! :o Na al die stappen die je vandaag gezet hebt :o Hopelijk vinden ze bij de Jawbone up een oplossing voor ons probleem ;)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    ;) ... laat ons hopen Adnilleke :)