Jawbone Up en MyFitnessPal
Adnilleke
Sedert deze morgen syncroniseren de app jawbone up en MyFitnessPal niet meer met elkaar.
Ik kan mijn voeding bijhouden in de app MyFitnessPal , maar ik zie deze niet meer terug bij de jawbone Up Ook de stappen syncroniseren niet Bij de Jawbone up heb ik reeds 3.433 stappen en bij de app MyFitnessPal 23 up stappen.
Bedankt voor jullie hulp
Ik kan mijn voeding bijhouden in de app MyFitnessPal , maar ik zie deze niet meer terug bij de jawbone Up Ook de stappen syncroniseren niet Bij de Jawbone up heb ik reeds 3.433 stappen en bij de app MyFitnessPal 23 up stappen.
Bedankt voor jullie hulp
0
Reacties
-
De stappen van de app Jawbone Up zijn daarjuist gesynchroniseerd met de app MyFitnessPal
Helaas mijn voeding nog niet
0 -
Het probleem van de voedingen is opgelost Hoe weet ik niet. Ik had wel een berichtje gestuurd via een vlagje in het programma Jawbone Up en waarschijnlijk hebben zij dit opgelost.
Het probleem van de stappen die niet zichtbaar zijn in MyFitnessPal is niet opgelost0 -
Raar maar waar, ook de stappen zijn nu zichtbaar in MyFitnessPal En ik heb vandaag door te stappen en te fietsen 197 calorieën bijgekregen
Dit is plots zomaar in orde gekomen .0 -
Bij mij synchroniseerd UP niet met MFP... ene dag wel andere weer niet. Echt jammer!0
-
Kan soms een tijdje duren é0
-
Ook ik heb dat probleem Soms is het echt wel frustrerend he
Maar de laatste week gaat het redelijk goed. Juist die extra calorieën die je kan verdienen heeft hij deze week maar 1 keer gesynchroniseerd
Maar anders ben ik er helemaal te gek op
Ik heb een mail gestuurd naar Jawbone up support, maar ze hebben geantwoord in het Engels en dat is niet mijn sterkste zijde
Als er mensen zijn die deze mail willen lezen om hun probleem op te lossen, stuur mij een berichtje en ik stuur hem dan door Want eigenlijk hebben we allemaal hetzelfde probleem zoals ik lees.0 -
Heb je nog hulp nodig Adnilleke met vertalen? Wil je wel helpen!
Hier synchroniseerd m'n Up ook niet met MFP. In ieder geval mijn beweging niet. Voeding alleen als ik mijn dagboekje afsluit.0 -
Oh en kan je ook ergens instellen dat je een berichtje krijgt als iemand na jou reageert?0
-
Hey, Astrid , zo lief van jou xx
Ik heb de mail vertaald met Google translate. En het is gelukt.
Dus jij hebt hetzelfde probleem. De beweging word dus ook niet in MyFitnessPal geregistreerd. Jammer é Want dan krijg je beetje meer calorieën é. En ik eet zo graag
De voeding die ik ingeef in MyFitnessPal zie ik wel direct in Jawbone Up. Dus iedere keer als ik iets ingeef zie ik het terug in de Jawbone Up. Dat lukt zeer goed0 -
Ja bij mij het zelfde probleem,jammer é! scheelt idd veel in calorieën !0
-
0
-
... laat ons hopen Adnilleke0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding