Daar gaan we dan nu echt! — Dutch (Netherlands)

Daar gaan we dan nu echt!

Opties
mgdijk
mgdijk Berichten: 1 Member
Gisteren begonnen aan de app en vind het erg interessant. Naast krachttraining en hardlopen bleef het letten op mijn eten er altijd bij..... Ben erg fanatiek maar ben benieuwd voor hoe lang dus wie is er ook nog niet zo lang bezig en kan me motiveren? Wil graag 10 kilo kwijt maar 6 is ook heeel erg fijn...

Reacties

  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ik ben al jaren bezig met mijn gewicht en nog altijd is het leuk om elkaar te motiveren. Samen staan we sterk he :wink: Succes !
  • walktheweb
    walktheweb Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe mee! Ik ga voor 6,6. Ik gebruik de app al jaren. Makkelijk eten en fiets calorien bijhouden. Ik kom van 94 mijn record is 81 ben helaas nu weer 86,6. Ik kon een tijdje niet fietsen naar mijn werk. En dat scheelt veel.
    Wat is het plan? Letten op eten? Ik probeer 1500 cal aan te houden.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en succes mgdijk en walktheweb. Deze app is inderdaad super om efficiënt alles bij te houden en deze zal ik na het behalen van mijn streefgewicht zeker blijven gebruiken!
  • Divoxes
    Divoxes Berichten: 6 Member
    Opties
    Welkom en veel succes! Ik ben zelf ook nieuw en ben pas sinds een paar dagen bezig (vandaag is wel me eerste dag op deze site). We kunnen elkaar met z'n allen motiveren, want samen staan we sterk!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Divoxes en veel succes!
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Deze app helpt je héél goed verder... en dan nog niet gesproken van al die lieve mensen hier die je helpen en motiveren ! ;)
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Succes. Maar..... niet de goeie instelling he . 10 kg is 10 kg en geen 6 :D