Daar gaan we dan nu echt!
mgdijk
Gisteren begonnen aan de app en vind het erg interessant. Naast krachttraining en hardlopen bleef het letten op mijn eten er altijd bij..... Ben erg fanatiek maar ben benieuwd voor hoe lang dus wie is er ook nog niet zo lang bezig en kan me motiveren? Wil graag 10 kilo kwijt maar 6 is ook heeel erg fijn...
0
Reacties
-
Ik ben al jaren bezig met mijn gewicht en nog altijd is het leuk om elkaar te motiveren. Samen staan we sterk he Succes !0
-
Ik doe mee! Ik ga voor 6,6. Ik gebruik de app al jaren. Makkelijk eten en fiets calorien bijhouden. Ik kom van 94 mijn record is 81 ben helaas nu weer 86,6. Ik kon een tijdje niet fietsen naar mijn werk. En dat scheelt veel.
Wat is het plan? Letten op eten? Ik probeer 1500 cal aan te houden.0 -
Welkom en succes mgdijk en walktheweb. Deze app is inderdaad super om efficiënt alles bij te houden en deze zal ik na het behalen van mijn streefgewicht zeker blijven gebruiken!0
-
Welkom en veel succes! Ik ben zelf ook nieuw en ben pas sinds een paar dagen bezig (vandaag is wel me eerste dag op deze site). We kunnen elkaar met z'n allen motiveren, want samen staan we sterk!0
-
Welkom Divoxes en veel succes!0
-
Deze app helpt je héél goed verder... en dan nog niet gesproken van al die lieve mensen hier die je helpen en motiveren !0
-
Succes. Maar..... niet de goeie instelling he . 10 kg is 10 kg en geen 60
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten